Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Trenger tips til et kort som skal stå i en 'barebone' maskin Maskinen skal stå i stua og kobles til TV'en. - Må ha TV Out og DVI - Må være et lite kort, ikke allværdens plass i den lille kassa! - Ingen vifte, maskinen bråker nok som det er. - Ytelsen trenger ikke være allværden, skal ikke spille med denne maskinen. Noen forslag? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Et radeon 9200/9600 burde duge, det er standard men dvi og tv-ut på skjermkort nå. Det er bare og se etter det kortet som er billigst og vifteløst . Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjøp et billig Matrox kort (eventuelt brukt) Millennium G400 DualHead Millennium G450 Millennium G550 Millennium P650 Alle disse har pasiv kjøling, og Matrox er kjent for å ha et av de beste TV-ut du får på grafikkort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Raptor' date='05/11/2004 : 09:33'] Millennium G550 Matrox kortene er antagelig det jeg er ute etter. Takk! Kult å spille DVD på TV'en samtidig med at en har Windows desktopen på Monitoren! Men, jeg så på et bilde av dette kortet og det hadde kun DVI og VGA utganger. Ser jo at det har TV-Out på Matrox sine sider, hvordan kobler jeg VGA (eller DVI) porten til TV'en ? (Følger det med en kabel eller noe?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå