_Nitro_ Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Noen som har flash start and end adressene for nokia telefoner?? GeeZuZz de som ligger på din side. Bilde er mongolid Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei _Nitro_! Eg veit ikkje.Men,Gezzuzz veit det sikkert. Btw,kva mobiltelefon har du? Du har tilfeldigvis ikkje Nokia 3310? Eg og Gezzuzz trenger ein flashingkabel til Nokia 3310.Men,vil ikkje kjøpe "kabel pakke".Vi trenger bare den kabelen. Om det ikkje er den Nokia mobiltelefonen du har. Så lurer eg på om du veit kor vi kan få tak i ein slik enkel flashingkabel til Nokia 3310. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 oops. Nå funker bildet... ---------------------- http://www.nokiaflashing.tk ---------------------- Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Det er en nokia 3310 jeg har ja.. Dere har sikkert noen tips om koss æ kain få tlfon stabil etter flashing? Har flahet en 3210 men den vart någet utstabil etter d. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei _Nitro_ ! GeZuZZ..Har sikkert noen tips.. Men,kor fekk du tak i enkel kabel? Webshoppane no selger bare i "kabel pakkar".. GeZuZZ trenger ny kabel da den han har er defekt og eg trenger kabel... Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg kjøpte hele flashe pakken jeg. Fant ut at det var likest når jeg har flere forskjellie telefoner jeg holder på med.. Hvorfor blir telefonen ustabil. "restarter" tvert den får kontakt med nettverket.? Jeg har skiftet IMEI. Til original. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hvis den ikke får dekning/finner operatør og restarter, er det fordi du ikke har kalkulert FAID. har programmer på siden min som fikser det. (det må du ha vanlig kabel for å fikse.) Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Takk Skal du ha. Funket fint når jeg gjorde det. ;=) En annen ting jeg lurer på. Om det finnes ei 3315 flash fil som har norsk? Jeg flashet min telefon med 3315 flash fila jeg fant på http://www.gsmzonenet.com. Å når jeg prøver å gjøre om teksten på telefonen. F.eks der det står Meny, til nicket mitt så får jeg bare "Contact Service" etter å ha flashet telefonen. Hva gjør jeg. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei! Veit ikkje.. GeZuZZ kan det.. Vel,ser ut til at eg er nødt til å "krype til korset"..Og kjøpe meg ein kabel pakke.. ;( Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 08:16, _Nitro_ skrev:Takk Skal du ha. Funket fint når jeg gjorde det. ;=)En annen ting jeg lurer på. Om det finnes ei 3315 flash fil som har norsk? Jeg flashet min telefon med 3315 flash fila jeg fant på http://www.gsmzonenet.com. for norsk språk, må du finne MCU+PPM language pack A. (alle MCU+PPM har forksjellige bokstavkoder, som betyr hvilket språk de har) Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Jeg lastet ned language pak a. den var i .a13 hvordan overfører jeg den til flash fila? Beklager alle spørsmålene men har nettop startet med dette. Å synes det er morsomt å lære noe nytt.:wink: [ Denne Melding var redigert av: _Nitro_ på 2002-05-28 22:02 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ? .a13? det formatet har jeg aldri hørt om før... hvis du søker finner du sikkert en converter fra formatet ditt til dejan/wintesla format (.fls) Lenke til kommentar
_Nitro_ Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 15:02, GeeZuZz skrev:? .a13? det formatet har jeg aldri hørt om før...hvis du søker finner du sikkert en converter fra formatet ditt til dejan/wintesla format (.fls) Rart. Du er vell itj tilfeldivis så grei at du kan mekk ein liten kopi av flashen du har på telefonen din som du kunna ha sendt til meg?? Du kan sende den til: [email protected] Tusen Hjerteli takk for all hjelp jeg har fått. Det er en ting til jeg lurer på. For jeg svar på dette så legger jeg opp alle spørsmålene. Hvorfor når jeg redigerer Tekstene på flash fila mi. Etter jeg har flasha den tilbake til telefonen så får jeg Contact Service. Uanskjett ka æ gjør så forsvinn itj dein. ;( Noen tips???? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: _Nitro_ på 2002-05-30 12:53 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: _Nitro_ på 2002-05-30 12:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå