Simkin Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har noen problemer her! for det første så tar det lang tid før serverne "viser ping" i Steam, må trykke på update mange ganger før det rører på seg.. å når jeg endelig kommer inn i cs (1.6) så driver pingen å variere no helt jævlig.. vanligvis så er pingen på 30-50 (tele2 704) men når jeg spiller nå så hopper pingen plutselig opp til 200 og også 1000 og så detter den ned.. så går den opp igjen.. å da lagger det selfølgelig testa hastigheten på linja og den vista 750kbit så den er i orden.. OG noen ganger så kommer det opp en rød melding i høyre hjørne der det står cl_flashpacket ett eller anna! å da stopper alt opp noen som har noen råd? og hvordan får jeg så fps og ms vises?? Endret 4. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Gi oss i det minste litt informasjon. Trådløst nettverk? Rates? Osv... EDIT: net_graph 1-3 (husker jeg ikke helt feil) net_graphpos 1-3 (husker jeg ikke helt feil, justerer posisjonen) Endret 4. november 2004 av DevN Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) nei ikke trådløst nettverk.. rates.. hva er det? er ikke så "inne" i det der.. med updaterate å sånn, men i det siste så har cs'en og steam vært rimelig mongo Endret 4. november 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skriv følgende i konsollen: rate - skriv opp verdien. cl_updaterate - skriv opp verdien. cl_cmdrate - skriv opp verdien. Du kan eventuelt prøve de mest brukte rates (de fleste jeg kjenner bruker de): rate 20000 (egentlig 25000, men tror maksen er på 20000.) cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Sørg også for å ha fps_max på 101. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå