Fjelldal83 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 En veninne av meg sliter litt med pc'en sin. Hun hadde glemt å plugge inn strømforsyninga og mens hun skrev gikk den tom for strøm. Etter det har hun ikke fått liv i maskina... Noen gode tips? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har ho hugset å plugge i straum-kabelen igjen ? Batteriet er sikkert tomt no.. Endret 4. november 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hun har plugget i strømforsyninga såvidt jeg vet. Det er litt vanskelig siden all kommunikasjon går via telefon siden hun bor i Bodø og jeg i Bergen Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Hehe, har gjort det FIkk liv i pc'en når hun tok ut batteriet og bare brukte strømforsyninga Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hehe, har gjort det FIkk liv i pc'en når hun tok ut batteriet og bare brukte strømforsyninga Hvis jeg forstår prinsippet riktig: Så lenge batteriet står i vil mange bærbare maskiner hente strøm fra batteriet. (Noen virker vel ikke uten batteri i det hele tatt.) Strømforsyningen lader batteriet fortløpende, men gir ikke strøm til maskinen direkte. Det betyr at når batteriet er helt tomt, vil ikke maskinen virke før det har blitt ladet lenge nok til å gi et minimum av strøm. Med mindre batterier er kaputt burde det virke igjen etter å ha ladet en stund. Geir Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) sorry feil. Mi acer 290 funker helt fint uten batteri med kun leding. Men kan hende det er bare acer som har et slikt system.. Endret 5. november 2004 av blaster88 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 sorry feil. Mi acer 290 funker helt fint uten batteri med kun leding. Men kan hende det er bare acer som har et slikt system.. Har Acer selv. Men når du sier "uten batteri" mener du da uten batteri eller mener du når batteriet står i men er tomt? Min antagelse var at på enkelte maskiner kan ikke strømfosyningen både lade batteriet og gi direkte strøm samtidig. Da ville du plutselig ha to samtidige strømkilder. Men når batteriet ikke sitter i blir det en annen sak. Men jeg vet ikke om dette stemmer. Kan jo prøve selv en dag. Noen som kan noe om dette? Geir Lenke til kommentar
thamule Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Batteriet står ikkje i maskina. Dne er uten batteri, kun med strømkabel. Dette funker fint. mÅtte berre teste det en dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå