ibsen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva skjer? Hvorfor ligger ikke de nye prisene på 939 cpu'ene inne i prisguiden? Snufs... Jeg vil sette opp handlevognen min og shoppe... nuuuh... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Enig med deg, kunne tenkt meg å få opp priser, selvom de ikke er på lager. Begynner å bli lei mitt LGA775 system Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 enig!! hovedkort med nforce 4 har kommet (uten priser, seff), mens disse prosessorene har i allefall dukket opp i nettbutikkene, til tross for litt uklar leveringsdato.. gleder meg til å få tilbakemeldinger om klokkemulighetene på billig-939'ene! det så lovende ut med 2,6GHz på 3000+ i Andand-testen! Lenke til kommentar
Messerschmitt109 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 enig!! hovedkort med nforce 4 har kommet (uten priser, seff), mens disse prosessorene har i allefall dukket opp i nettbutikkene, til tross for litt uklar leveringsdato.. gleder meg til å få tilbakemeldinger om klokkemulighetene på billig-939'ene! det så lovende ut med 2,6GHz på 3000+ i Andand-testen! lovende!? utklasserte jo fx53 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 lovende!? utklasserte jo fx53 akkurat på klokkefrekvens, ja. men man får ikke dobbel L2-cashe med overklokking :-) men om det er stabilt, er det tydeligvis et bedre kjøp enn 130nano 3500+ Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva skal du med 1MB cache om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Messerschmitt109 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 lovende!? utklasserte jo fx53 akkurat på klokkefrekvens, ja. men man får ikke dobbel L2-cashe med overklokking :-) men om det er stabilt, er det tydeligvis et bedre kjøp enn 130nano 3500+ mm, men cache er bare viktig for litt særere spill og programmer... som du ser i anandtech testen fikk de jo bedre resultater med en 3000 @ 2,6ghz enn en fx53 @ 2,4. og fx53 koster 7000 kr og 939 3000+ 1400 kr :0 mye for pengene iaffal Lenke til kommentar
kdog Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hva skal du med 1MB cache om jeg tør spørre? Så du tørr spørre?! for å svare: hakke peiling Mente bare at fx'en kanskje har andre grunner enn klokkehastighet for å koste skjorta. Testene viser i allefall at jeg ikke trenger 1mb cache. Trenger et godt HK, grei kjøling, og en billig cpu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå