PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 mener å ha hørt det samme. men ikke ta det for sikkert. Men så har du jo også noen ordentlig sterke led's på clasern og da Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Står noe om dette her... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvor mye lyser en led på 9k mcd? Noen som har bilder? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Denne er på ca 8k mcd, og den på 9k er vel ikke så veldig mye sterkere? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lurer på å modde litt på Vapochillen min litt, har 4-5 mm tykt plexiglass. Er dem såpass små at jeg kan bore dem inn i plexiglasset? Kommer med et par bilder senere om tanke min, kanskje en ny tråd.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Lurer på å modde litt på Vapochillen min litt, har 4-5 mm tykt plexiglass. Er dem såpass små at jeg kan bore dem inn i plexiglasset? 5mm LEDsene fra microplex er ca 8-9mm lange. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Trodde dere viste om www.dioder.no de har MYE rart i dioder Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 De hadde jo ikke vanlige LEDs da Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Spiller ikke noen rolle å lange dem er, er mere diamteren på leds'a.. Sender en mail til microplex om saken jeg.. Fikk meg en karamell istad, 230 volt inn i høyre arm og ut venstre... Ikke lett å modde bryter på PSU'n nei... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det er 5mm lysdioder, altså 5mm i diameter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå