bobbo_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal bytte LED i musa mi og vil ha HVIT, men jeg vil seffølgelig ha en kjempesterk en. Hvor finner jeg Hvite LEDs (i norge) som er sterke? 9000-12000 mcd eller noe sånt hadde vert greit. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Skal bytte LED i musa mi og vil ha HVIT, men jeg vil seffølgelig ha en kjempesterk en. Hvor finner jeg Hvite LEDs (i norge) som er sterke? 9000-12000 mcd eller noe sånt hadde vert greit. Se på clasern de har antakeligvis noe som kan hjelpe, eller så har elfe helt sikkert noe bare å lete på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kanskje ikke norsk, men sterk er den. Nederst på denne siden. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 genial side, jeg kjøpte akkurat 10 leds derifra... Lenke til kommentar
bobbo_ Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Hva blir porto og slik fra den siden? Moms? BTW: noen som vet hva volt de ledsa i IE 4.0 bruker? Hva må jeg vite for å bytte. Endret 5. november 2004 av bobbo_ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 IE 4.0? portoen er på 2$ hvis du kjøper mindre enn 30 ting... moms... får vi det da? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 elfa har større utvalg, men ikke like lys-sterke.. og så skal mesteparten av elfa sine ha 2-3V også, men jeg har kjøpt noen på elfa en gang som skulle ha 12V, så de har jo det også.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 BTW: noen som vet hva volt de ledsa i IE 4.0 bruker? Hva må jeg vite for å bytte. LEDsene i M$ musa mi (Mheel Mouse Optical) er 3.3V, så det er sikkert det i IE4.0 og. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 på den der ifra LSDiodes, så står det at forward voltage er 3,6V, så den går sikkert helt fint.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Gå for Elfa, det trenger ikke å være verre enn det. det enkle er ofte det beste vet du Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Elfa er dyrt det Billigere og enklere å kjøpe fra lsdiodes.com Endret 6. november 2004 av da_devil Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 lsdioes er greit det. Man må bare være 18 og ha VISA eller mastercard(eller annet kredittkort) Ble 18 år i går () så jeg mangler bare visa før det blir dioder. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det går vel å betale med oppkrav og? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det går vel å betale med oppkrav og? desverre... Men så kan man jo bare ta en liten prat med foreldrene dine og få de til åbetale med visa eller mastercard Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det går vel å betale med oppkrav og? desverre... Men så kan man jo bare ta en liten prat med foreldrene dine og få de til åbetale med visa eller mastercard hva har man ikke foreldre til Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er ikke det oppkrav? Men det skal vel alltids gå fint å ta en prat med foreldrene Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er ikke det oppkrav? Men det skal vel alltids gå fint å ta en prat med foreldrene Nei, det er faktisk ikke det.... Det går ut på at du sender en slags sjekk(cashier's check), og når den er motatt blir pakka sendt... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det toll på LEDsene? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg mener du slipper det siden de blir sendt som brevpost, men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå