Skurupu Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Flere enn meg som har blitt inspirert uttalige ganger av de vidunderlige tegningene hans? Ta en titt på denne siden for mange hundre bilder tegnet av selveste Luis Royo. Dette burde være ekstra episkt for alle dere der ute som har drevet mye med papirrollespill, selv hadde jeg stor glede av å bla igjen bildene. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Digge bilder! Offtopic: Hvilke penn og papir-rollespill spiller du mest? Prøvd mye forskjellig? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har han tegna det der for hånd? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har faktisk sett noen sammeligninger med noen av bildene hans og andre ekte model bilder. Så det virker som om han tar noen vanlige kjærring bilder og tegner over, så setter han på masse tatoveringer, svart guffe og rare bakrunner ... så har du en ekte luis royo bilde. Så det ække umulig at han bare er en svær feit svindel. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Royo er ikke så verst, men jeg har mere sansen for artister som H.R. Giger som er møkere. Og Rodney Matthews for ikke å snakke om Boris Vallejo. Dette er air-brush artister, kanskje ikke Giger bruker det å mye, skal ikke si det med sikkerhet. Men bra er det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 På slike siter er det genialt å bruke wget (software) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå