Instict Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor får man kjøpt HJUL til Chieftec? Jeg har Chieftec Case Maxi ATX Tower - BA-01B-B-SL Hvor er det mulighet for å kjøpe hjul som passer til dette? Står rimelig mange disker i.. Og kabinettet er jo 20kg fra før, så det er rimelig tungt å gå rundt å bære. Jeg har jo egentlig lyst å ha filservern med på LAN:love: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 får du kjøpt så og si overalt på byggvare foretninger, jernia osv... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Ekte mannfolk bærer kabinettet sitt inn i lan salen. Blir nesten som å se den nybakte pappaen komme hu lille på en sekketralle opp til vannskålen (dåp altså ) Har akkurat samma kabinettet som deg forresten... Endret 4. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 bærer:) Jeg har nok å bære når jeg skal på lan.. x antall switcher.. x antall pc'r. Og så hadde det vært kult å fått hjul på. Er sikker på at kabinettet veier nå nærmere 40-50kg. Skal stikke innom en trelast butikk og sjå om de har hjul idag. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Her finner du mange omm du bor i et område med Clas Ohlson, de ufattelig mange forskjellige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå