Ivan Drago Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Er det mulig å bruke brente CD-er på x-box ? Må jeg kjøpe modchip eller noe annet ? Er det enkelt å brenne x-box spill ? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Ja. CloneCD f.eks. kan gi deg en 1:1( perfect ) cd kopi. Hvis du da kan bruke originalen, kan du ogsaa bruke en identisk kopi. EDIT: Notat til meg selv: "Hold kjeft naar du ikke har peiling." [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-05-24 16:28 ] Lenke til kommentar
Fro Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Du må ha modship for å bruke brente spill. Men hvis du vil brenne musikk fra PC-en, og legge de inn på HD så må du bruke CD-RW CD! Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Hvor får jeg kjøpt en slik modchip ? Og hva koster det ? Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe konsoll enda, eller hvilken konsoll jeg bør kjøpe. Men tipper det er umulig å bruke brente CD-er til gamecube.. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Vanlig vis hater jeg warez men det snakk omm et spill til m$ sitt missfoster av en boks så sier jeg gå på multimedia import de har modchips till xbox :smile: slike spill er ikke værdt CD-en de blei brent på :razz: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hva med å fjerne fjortissen cs_er_gøy fra forumet? Kan ikke se han har bidratt med noe særlig! Kan dere? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Vel. Jeg ser at han har bidratt med flere innlegg enn du. [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-05-24 19:54 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå