Toast Is Pimp! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ass I settning: Så kult ass. Værren en "Hvem Xbox 360 spill". Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) "Ablegøyer" er virkelig det verste ordet som er lagd. Det er så utrolig teit. Hvis noen sier det til meg så stikker jeg bare. Orker ikke å høre det stygge ordet.. Uff... Hater det mest av alt i verden. Endret 26. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Dette her: er en av mange utrykk/ord jeg hater... Endret 25. november 2008 av Tord93 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Fanden den var bra. Skulle ha hatt en norsk serie der "Ass" var brukt mye. Takkers min navnebror. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Folk som sier angasjert, det heter engasjert!! Og folk som bruker ordet shimpax, eller shimpax inte, jeg dør inni meg hver gang noen sier det Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg liker generelt sett ikke skrivefeil, men når det gjelder ord/uttrykk/setninger: "Hva skjer a?" LOL- Skriftlig, muntlig, whatever. Dessverre har jeg begynt å bruke det selv. Ordet f-i-t-t-e gjør meg direkte kvalm, og personer som bruker det kan dra dit pepper'n gror. plz,plx, koz, kos. Jeg kan strekke meg til "please" og "klem". -h i slutten av ord. "Dah", "jaddah", "joah". Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som sier angasjert, det heter engasjert!! Støttes!! Og folk som sier "Består i".. "Dette består i".. osv.. Hva faen? Består AV! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 hvorfor liker ikke folk ordet fitte? er det som cunt i england? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde et par på ungdomsskolen som ofte sa "ja" eller "jidde", når de skulle si "ga". Det ble ganske irriterende. Aner omtrent ikke hvordan de fikk det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 "Fandenivoldsk". Jævlig stygt ord, og minner meg om en jeg hater. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg hadde et par på ungdomsskolen som ofte sa "ja" eller "jidde", når de skulle si "ga". Det ble ganske irriterende. Aner omtrent ikke hvordan de fikk det til. Dette er relativt vanlig, iallefall i dialekten jeg har blitt oppfostret til å snakke. (jidde that is) Men så vet ikke jeg hvor i landet du kommer ifra. Selv -hater- jeg ord som ''plz'', ''plssss'' og lignende, helt forferdelig. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Oslo er stedet. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 "Fandenivoldsk". Jævlig stygt ord, og minner meg om en jeg hater. Ja, hvorfor kan man ikke bare si at noe er j*** eller jækli? Fandenivoldsk blir så langt og klumpete, på en måte. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, uff. Grusomt. Koz og klemz er ganske stygt også. Og å si: "Det der var bare døvt!" Det tåler jeg ikke. Eller: "Herregud, den var lame!" Det får da være grenser, synes jeg. Vi bor i Norge. Det i grunnen greit å bruke det norske språket når man skal snakke norsk, og engelsk når man skal snakke engelsk. Ikke begge deler samtidig. Nå siktet jeg til uttrykket "lame." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå