sparks Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg bare ditt hun bare datt vi bare tutt og så bare nutt alle bare dutt og da bare tratt. haha!! det hater jeg så utrolig mye.. sånne 17 åringer (jenter) med sneipen i hånda og solbrillene i panna ;P Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det hele minner meg om "1984"... Ja, da Ride the Lightning kom.. 1984 var et godt år.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Jeg bruker det faktisk, men kun internt med en venn, fordi vi var på et lan og da gjorde folk stort sett ikke annet enn å si lol, så da sier vi det ;P Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Seriøst? Er det noen som gjør det? Når de ser på film da ell? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Seriøst? Er det noen som gjør det? Når de ser på film da ell? Alltid! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Indeed. Jævla iriterende! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg tror jeg hadde gått å hengt meg altså hvis jeg hadde hørt noen drev å gaula ut lol i dagligtale. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det hele minner meg om "1984"... Ja, da Ride the Lightning kom.. 1984 var et godt år.. Eeehhh...hva i alle dager har det med saken å gjøre? 1984! BOKA "1984" FFS! Kontroll gjennom stadig forenkling av språket...eller noe tilsvarende. Har ikke lest boka på en stund. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Folk som bruker slutter setninger med faktisk er utrolig irriterende og jævla homo er utrolig dårligt og fantasiløst Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Jeg reagerer på folk som sier LOL, SEFF, osv. i dagligtale. ...og YO og WAZZUP. Endret 7. november 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jævla homo er utrolig dårligt og fantasiløst Var på en fest for lenge sida, jeg hadde visst gått rundt og sagt det til alle.. ja jeg hadde en dårlig dag.. Bra de skjønte ironien da Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 erhm.. Håper topic forklarte alt..Jeg lure på hva er det verste utrykket folk kan komme med.. Det allerverste jeg kan bli utsatt for er.. "Hvem skjerm er det?""Hvem mus har du?" "Hvem server?" Når jeg leser dette, blir jeg rett og slett sur og irritert. Surt for deg! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Enig med deg! Det er jævli irriterende! Men vi kan trøste oss med at det kun er nerder som ikke veit åssen de skal oppføre seg sosialt som bruker det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Enig med deg! Det er jævli irriterende! Men vi kan trøste oss med at det kun er nerder som ikke veit åssen de skal oppføre seg sosialt som bruker det Pssh. Jeg sier det hele tiden. Ingen kaller meg nerd. LOL is the word! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Enig med deg! Det er jævli irriterende! Men vi kan trøste oss med at det kun er nerder som ikke veit åssen de skal oppføre seg sosialt som bruker det Pssh. Jeg sier det hele tiden. Ingen kaller meg nerd. LOL is the word! lyst på ordbok i julegave? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 AT folk bruker LOL i daglig tale... Enig med deg! Det er jævli irriterende! Men vi kan trøste oss med at det kun er nerder som ikke veit åssen de skal oppføre seg sosialt som bruker det Pssh. Jeg sier det hele tiden. Ingen kaller meg nerd. LOL is the word! LOL er ordet, ordet som forener alle nerdene! Vi må passe oss, ellers så tar nerdene over! Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Gikk på IKT-VK1 for to år siden, da var det en i klassen som presterte å si LOL i annenhver setning, og hvis han skulle være så heldig å gjøre noe som han annser som "1337" i Warcraft eller Elastomania så brøt han ut i en uendelig lang rekke med ROFL, ROFL.... kunne holde på slik umenneskelig lenge.... *skummelt* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noe som han annser som "1337" i Warcraft eller Elastomania så brøt han ut i en uendelig lang rekke med ROFL, ROFL.... Da jeg drev å spilte elma kunne det komme noen merkelige lyder utifra meg også hvis jeg klarte diverse snarveier, verdensrekorder og slik men aldri ROFL, det passer seg bare ikke inn uansett Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Warrevver. Søstra mi og gjengen hennes sier omtrent ikke annet. Alle sørlendinger som ikke kan si KJØPE eller KJØTT.... De sier shøpe , shøtt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå