Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Herejesus å pedenater noen av dere kan være innimellom og ja, når ting går skeis og jeg blir forbannet så roper jeg fitte, kukk, og diverse folkegrupperinger uten å legge noe mer i det enn akkurat det det er; frustrasjon. så hold den moralistiske pekefingeren litt mer for dere selv. Helt enig! Masse englebarn her som sitter å later som dere er fisefine og aldri gjør noe galt! "Å huff og huff, jeg slo tommelen min, jaja, det som skjer det skjer!" Dere minner meg om naboen til Homer Simpson!!!!!!! Mr.Flanders! Men med en så høy moral som enkelte har her så ser dere vel ikke på Simpsons... Godt å få DET ut.... Det er gjerne forskjell på fisefin og å rope ut FITTE! hver gang man får vondt eller et lag du heier på tapte en kamp eller du fikk dårlig karakter på en prøve osv osv... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Åltså det er ikke noe galt i å rope ut faen helvetes fitte hvis man er sur. Eller har most lilletåa inni en eller anna kant i mørket for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Åltså det er ikke noe galt i å rope ut faen helvetes fitte hvis man er sur. Eller har most lilletåa inni en eller anna kant i mørket for den saks skyld.. Er man på Rema 1000 tar man gjerne hensyn til at det er andre mennesker der som ikke setter pris på at sånt ropes høyt. Jeg tenker spesiellt på de eldste og de yngste. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Åltså det er ikke noe galt i å rope ut faen helvetes fitte hvis man er sur. Eller har most lilletåa inni en eller anna kant i mørket for den saks skyld.. Er man på Rema 1000 tar man gjerne hensyn til at det er andre mennesker der som ikke setter pris på at sånt ropes høyt. Jeg tenker spesiellt på de eldste og de yngste. Ja men så går man ikke rundt på rema 1000 og er maksimum surmule eller da. Har selvfølgelig ikke slike utbrudd hvis det er folk jeg ikke kjenner i nærheten. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hater folk som kaller meg løk <---? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 LOL er det desidert verste. Har aldri brukt det skriflig, første gangen nå. Og det er jo helt usannsynlig teit. Spilte litt diablo med en kamerat før. Annenhver setning jeg skrev så kom det bare "LOL" Why??? Får vondt i hjerterota av slik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Låll (LOL), roffel (ROFL), åmg (OMG), osv. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hore. Jeg hater det ordet. HATER, HATER, HATER, HAAATER DET!! Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jah... offeh, d e ekkeh nåkkah spess å sij om mæh dah... så wist d e nåkkah så bareh spørr hehe *kozikoz=p* Detter er et eksempel på setninger jeg ikke liker. Hater det rett og slett. Vanskelig å lese er det også. OGSÅ LIKER JEG IKKE STOR SKRIFT PÅ HELE SETNINGER. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 koz u r kozemozeowerdoze Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) hva med folk som tegner med bokstaver? På DC er det jo helt vilt med _/~~**->:::; LOL ROFL CAVERN DAT R0X0R UR B0XOR 2K :=0) /\/\/`\__{ ...hater...det...så...sykt...mye... Endret 5. november 2004 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Uuuh, så kul du er Wzzupp Detter er et fritt land Isakrem (mjøndalsk) Potitmos (også mjøndalsk) Tjempe tjekt Og så hater jeg når folk sier at Totti prøvde å filme under VM 2002 mot Sør Korea. Litt off topic, men må bare få det ut. FIFA HAR SELV SAGT AT DET IKKE VAR FILMING, OG DOMMEREN FIKK UTESTENGELSE. HAN NEKTET ALLEREDE FØR KAMPEN Å TA FLERE ITALIENERE I HANDA. Off topic, men likevel veldig viktig. Hater generel når folk disser Totti. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Alle sørlendinger som ikke kan si KJØPE eller KJØTT.... De sier shøpe , shøtt :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hater folk som kaller meg løk <---? hvorfor løk ?? heter du løken ellerno til etternavn ??? det jeg hater mest er når folk sier hvem server osv .. det heter HVILKEN server . også hater jeg folk som skriver og sier : lissom, d r d d r, azza, kozemozeoverdoze o.l ( det er fjortis språk rett igjennom det ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 "ass" (Sosseord numero uno. Hold på å slå ned ei kjerring fordi hun brukte det ordet i HVER ENESTE SETNING...jeg holdt på å eksplodere mot slutten) "Jævla homse" (Nei, bare halvveis du...) "Ååååå, det var bare såååå blablablablabla!!" "Ja, men det er bare DIN mening!" (Kødder du eller? Jeg sa det jo nettopp. Gi Sherlock her en diplom folkens...) Og så er det utrolig irriterende å høre på byfolk som ikke klarer å si "kjole, kjøtt, kjøpe" osv. rett... "sjole, sjøtt, sjøpe" ARGH! Ekstra irriterende når de skal prøve å uttale navnet mitt. "Hei Sjetil!" YAAARGH! Uttrykket "brenn!" (Veldig utbredt blant fjortissblækkisene og smågoth) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) fjortissblækkisene og smågoth Der følte jeg meg støta... Nei det jeg hater det er "hvem type kabel har du" EDIT: kabel, ikke kabal.... Endret 6. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det hele minner meg om "1984"... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 koz og klemz æææsj og annet som hører fjortistida til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå