Gå til innhold

Det aller verste utrykket/ordet du vet om..

Instict

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herejesus å pedenater noen av dere kan være innimellom :no:

og ja, når ting går skeis og jeg blir forbannet så roper jeg fitte, kukk, og diverse folkegrupperinger uten å legge noe mer i det enn akkurat det det er; frustrasjon.

så hold den moralistiske pekefingeren litt mer for dere selv.

Lenke til kommentar

Jeg hater når den kommer med en "e" på ord som ikke skal være der. Når folk f. eks sier "sakse" til saks. Det provoserer meg. Når det gjelder data irriterer "Oki" o.l meg noe veldig. "Oki", "k", "kk", "Okei" osv.. Kan ikke folk bare skrive "OK"? Er det så forbanna vanskelig? Noe jeg HATER enda mer, og da mener jeg virkelig HATER er når folk sier "lol" på ordenlig. Hvis det er noe moro, eller noe som nødvendigvis ikke er moro, men så er edet en gutt, eller en jente som synes det er det, så sier, eller sier litt høyt, kanskje med en latterfull stemme munnen, "LOL ASS!!!!"... Det er STYGT. Jeg er fra Trondheim - og jeg er ikke noen storfan av Trøndersk. men greit: jeg snakker litt trøndersk jeg også. Men faen heller! Hvem er det som gidder å skrive trøndersk på MSN o.l? Det er STYGT? OK? STYGT.

Uff.. jeg bryter vel egentlig retningslinjene nå, ved å ikke vente med å poste denne sidne jeg plutselig ble frustrert og irritert, men det går gå...

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Eneste norske dialekten jeg ikke hater er bergenser.

Som stolt bergenser må jeg si meg veldig enig.

@niXon^^: Børn in hell :p

On-topic: Jeg har vel egentlig to ord jeg hater over alt. Ordet jeg for tiden hater aller mest i hele verden er "keg(t)". På en god andreplass kommer ordet "nabb". Min bror var i Oslo én helg, og kommer tilbake; men da med ordet kult erstattet med kegt i ordforrådet hans. :hrm:

Lenke til kommentar
Herejesus å pedenater noen av dere kan være innimellom

og ja, når ting går skeis og jeg blir forbannet så roper jeg fitte, kukk, og diverse folkegrupperinger uten å legge noe mer i det enn akkurat det det er; frustrasjon.

så hold den moralistiske pekefingeren litt mer for dere selv.

Helt enig! :thumbup:

Masse englebarn her som sitter å later som dere er fisefine og aldri gjør noe galt!

"Å huff og huff, jeg slo tommelen min, jaja, det som skjer det skjer!" :innocent:

Dere minner meg om naboen til Homer Simpson!!!!!!! Mr.Flanders!

Men med en så høy moral som enkelte har her så ser dere vel ikke på Simpsons...

Godt å få DET ut.... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...