Instict Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 erhm.. Håper topic forklarte alt.. Jeg lure på hva er det verste utrykket folk kan komme med.. Det allerverste jeg kan bli utsatt for er.. "Hvem skjerm er det?""Hvem mus har du?" "Hvem server?" Når jeg leser dette, blir jeg rett og slett sur og irritert. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nubs som erstatter de andre spørreordene med 'hvem' hater jeg grenseløst mye. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg hater at folk snakker slik: "Å jeg bare .. ahh... dA - A liksom" på en bitchy måte Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 å bruke navnet på folkegrupper(innvandrere, homofile, svarte.. ) til å beskrive ting en ikke liker ..... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nubs som erstatter de andre spørreordene med 'hvem' hater jeg grenseløst mye. enig! også når de skriver hva. eks. "hva skjermkort er best?" og folk som bruker lol hele tiden. hver gang man bare skriver noe som kan være litt morsomt, så skriver de lol. Endret 4. november 2004 av andesam Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 folk som bruker det kvinnelige kjønnsorganet som banneord.. noe av det dummeste og værste jeg hører.. og det er ufattelig mange som bruker det ordet. med hensyn til div. ting så nevner jeg ikke selve ordet.. 99% av folket her vet godt hva er Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 å bruke navnet på folkegrupper(innvandrere, homofile, svarte.. ) til å beskrive ting en ikke liker ..... Ja, det er grusomt irriterende. Ikke bare irriterende men også lite gjennomtenkt, når noen sier noe som "jævla homse" er det alltid gøy å se ansiktene deres når du svarer tilbake "jaha, hva er galt med homser da? hva hadde dette med homser å gjøre da?" når det passer. Hvorfor bruke ord som ikke er noe negativt ved til å beskrive noe man misliker. Enkelte folk klarer ikke å fatte at det er fullt mulig å vere anneledes... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Her omkring(på skolen min) så er akkurat eksempelett ditt ganske negativt. Folk banner ikke så mye, det er jo misbruk av guds ord. Men å bruke homse som skjellsord er vanlig, det står jo trossalt i bibelen at det er galt.... Mange sier også (ordet som Diablito2k nevnet).... Huff... her trenger vi holdningsendring! Edit: Sensur. Endret 4. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 folk som bruker det kvinnelige kjønnsorganet som banneord.. noe av det dummeste og værste jeg hører.. og det er ufattelig mange som bruker det ordet. Helt enig! Det er jo ingenting negativt med det... det er heller en positiv ting! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja til kvinnelige kjønnsorganer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 "Oki", "Nuzz", "Koz", "Klemz", "Jeje" og annet teit SMS-språk. Takler det bare ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nei til negativ framstilling av kvinnelige kjønnsorganer. edit: neste gang jeg blir sur/frustrert/osv skal jeg rope ut: VAGINA! Endret 4. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg trodde jeg mislikte at folk sa "LOL" i real life, men "LOL" må se seg slått av en som presterte å si "OMFG" her om dagen. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 erhm.. Håper topic forklarte alt..Jeg lure på hva er det verste utrykket folk kan komme med.. Det allerverste jeg kan bli utsatt for er.. "Hvem skjerm er det?""Hvem mus har du?" "Hvem server?" Når jeg leser dette, blir jeg rett og slett sur og irritert. Sitter hver dag og "kritiserer" de andre i klassen. Det går i hvem vei, hvem bil, hvem ditt og hvem datt. Synker virkelig norsk kunnskapen hos ungdommer? Er greit å si feil en gang, men ikke hver eneste gang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja til kvinnelige kjønnsorganer. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvorfor bruker egentlig noen hvem istedenfor hvilken? Er det fordi de syntes, av en eller annen grunn, at det ser tøft ut. Eller er det rett og slett fordi de ikke vet bedre? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hater når folk skriver f.eks: Hvordan headsett har du?osv. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) hvorfor bruker egentlig noen hvem istedenfor hvilken? Er det fordi de syntes, av en eller annen grunn, at det ser tøft ut. Eller er det rett og slett fordi de ikke vet bedre?Det er nok sistnevnte. Endret 4. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dey r dumm. Liker ikke ord som altså, da, liksom, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå