Gå til innhold

Video Pc til 10k, men alt skal ikke være med:)

Anbefalte innlegg

Hei.

Min onkel skal kjøpe seg en ny pc, som han kommer til å bruke til video og bilderedigering - med andre ord, mye rendring.

Han vil bruke ca 10 000 lapper på alt, bortsett fra hardisker, akuratt en floppy kan en utelate, men han ønsker en DVDbrenner som kan brenne det meste.

Så er det noen som kan hjelpe, jeg har ikke peiling på pc, men ønsker å hjelpe han ut med et oppsett han kan bli fornøyd med.

Så hva vil man anbefale? Han trenger vel så mye ram han kan presse inn, og er det kanskje lurt å kjøre dual cpu? Jeg vet ikke, men dere ser hva som vil kunne gå best - med prisgrensen. Hvis det handler om en meget stor ytelseforbedring hvis man hopper opp en lapp heller to så tror jeg han er tilbøyelig for det:)

Akuratt hardisker har han, men hvis det er noen innvendinger på at det er lurt å ha en spesielt bra en for å ha opperativ system på så kom gjerne med forsalg. Det han har liggende i skuffa er vel noen ganske så nye 250gig disker.

takker for hjelpen

mvh

meg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus P4C800-E Deluxe 1500,-

Intel P4 3.2Ghz, 800Mhz, 1MB 2000,-

GeIL PC3200 Value 1024MB (2x512) 1500,-

NEC ND-3500 16x DVD±R9 600,-

ASUS V9520 Video Suite GeForce FX 5200 128MB 900,-

Aopen H600B 750,-

Sum: 7250,-

Veldig få som er begeistret over det skjermkortet, men det er det billigste AGp, med dual-DVI. Noe som kan være kjekt hvis det etterhvert blir snakk om LCD skjermer, og kanskje fler. I tillegg var det video inn og ut.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...