buskmann Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tenkte jeg skulle være lur og bestille flybillett tidlig i år. Jeg har siste eksamen i år 17. desember, og valgte derfor en avgang med SAS (de var billigere enn Norwegian) kl 1820, type Happy. Nå viser det seg at den aktuelle eksamenen går på kveldstid 17. desember. Det kom litt seint på meg, slik at på det aktuelle tidspunkter er nok jeg i Nidarøhallen. Siden dette var en billigbillett, så har jeg mine tvil, men er det mulig å oppgradert/solgt billetten? På SAS sine nettsider finner jeg ikke noe om dette. PS. Jeg kjøper ikke en billett til, nå blir det Norwegian eller NSB. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ring dem og forklar situasjonen. Si at du er en fattig student så kanskje de vil hjelpe til Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Bortsett fra når jeg har reist med ungdomsbilletter, har jeg heller sjelden blitt spurt om legitimasjon. Du kan derfor kanskje få solgt den, iallefall om du kan sjekke inn elektronisk. Jeg tror ikke du får tilbake noe fra SAS på denne, ei eller oppgradert. Det er i såfall helt ekstraordinært. På Norwegian mener jeg derimot du kan oppgradere billigbillettene med 150,- for å få bytta til en annen reise. Lykke til og si i fra hvordan det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå