haabe Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Er det noe jeg kan gjøre med det? Har prøvd å ha cd-brenneren både som master og som slave. Men når jeg gjør det, vil ikke brenneren brenne noe som helst, og viser bare første fil/mappe på CD-er... kobler jeg fra harddisken, fungerer alt glimrende! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 jaja...slaveri er opphevet for lenge siden vet du Lenke til kommentar
Mentor Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Har du prøvd begge ide kanalene? Lenke til kommentar
haabe Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-25 15:18, Mentor skrev:Har du prøvd begge ide kanalene? Nei, har ikke det. Burde det ha noe å si, kanskje? Har udma66 på den ene og dma33 på den andre (liteon'en er koblet til dma33-channelen)... Lenke til kommentar
TheMan Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvilken type/merke disk er det du prøver å dele kanalen med? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 herregud at du ikke forsto ironien min! Hvordan kan du har en harddisk og en brenner i samme kabel!?!?!!?!?!?!!? Logikken er at brenneren skal får overføring (filer)fra harddisken.... Derfor med samme kabelen vil det oppstå komplikasjoner.. Dette finner du ved tom's hardware Lenke til kommentar
haabe Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 keithho: Vel, jeg har 3 harddisker, og 1 cd-brenner. Og alt fungerte glimrende med den gamle Teac 4x brenneren min... :b Og at jeg ikke forstod ironien din - jeg har da ikke svart på innlegget ditt engang! Dessuten har jeg aldri prøvd å brenne fra den harddisken jeg deler ide channel med... For den er for gammel og treig. Men den har sin funksjon! theman: det er en gammel 1gb Maxtor, hvis jeg ikke tar helt feil (sitter ikke med den maskina akkurat nå, så jeg er ikke 100% sikker) [ Denne Melding var redigert av: hbartnes på 2002-05-26 18:48 ] Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Prøv og sett begge ennhetene på CS (cable select) pleier og virke da Lenke til kommentar
sten Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 det hade jeg nektet på også ! dette bør/skal kjøres på seperate kanaler ! Enkelt og greit. husk det ! Lenke til kommentar
JMW Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Trodde det ikke var mulig å kjøre brenner/cd-rom på en kabel sammen med en hdd... Lenke til kommentar
haabe Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Hvis grunnen er at cd-brenneren vil ha sin egen channel, kan noen anbefale en ide kontroller? Kjøpes hos hvem? Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Trodde det ikke var mulig å kjøre brenner/cd-rom på en kabel sammen med en hdd... _________________ Har WD og Plextor på samme kanal og har aldri opplevd noen problemer med det. Lenke til kommentar
haabe Skrevet 26. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2002 Shocking news, everybody: Jeg har kjørt 3 harddisker og 1 cd-brenner, hvor cd-brenneren og ene harddisken har delt kabel, på mitt asus p3v4x hovedkort lenge. Det har fungert ypperlig med den gamle Teac 4x2x32x i Windows me, 2000 og xp. Skal ikke si hva jeg har gjort "feil" for å få det til å fungere. Men det har det altså gjort - helt frem til jeg bytta ut teac-brenneren min med en liteon. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 19:43, JMW skrev:Trodde det ikke var mulig å kjøre brenner/cd-rom på en kabel sammen med en hdd... Er vel ingen god grunn til at dette ikke skal gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå