Norseman1968 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Når jeg starter opp spilleren dukker denne feilmeldingen opp. Disk Access error! Can`t read from hard disk Betyr det at hardisken er ødelagt? Den dukker ikke opp som flyttbar disk i XP. Noen tips Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvilken firmware har du? Har du kanskje slettet noen filer du ikke burde (som system-mappen)? Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) *Skittent skolenettverk* Endret 5. november 2004 av sf-R Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Nei, har ikke slettet noe. Har siste firmware versjon 1.2.0.0 Lenke til kommentar
Nicci NO Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Høres harddisken ødelagt ut da? Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Dette er visstnok et problem med firmware 1.2.00. Jeg har ikke dette problemet selv, så vet ikke hvordan du kan fikse det, men skal se om jeg finner noe hos archos EDIT: Jeg antar at archos'en har fungert før. Har den fungert med FW 1.2.00 i det hele tatt? Har du mistet den i bakken eller lignende? :S Endret 5. november 2004 av sf-R Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Den fungerte med gammel firmware 1.0.00. La inn den nye firmwaren 1.2.00, også den fungerte greit. Overførte 10 gig med musikk + noen hundre bilder og divx video. Alt fungerte greit. Men neste gang jeg overførte gikk det ikke så bra og jeg måtte restarte spilleren. Følgende melding dukket da opp og har siden vært der: Disk Access error! Can`t read from hard disk. Spilleren dukker heller ikke opp som flyttbar disk i XP lengre. Har prøvd på 3 maskiner. Jeg har aldri mistet den i gulvet og den er helt ny. Fikk spilleren igår, men ser ut som jeg allerede nå må sende den tilbake. Grrr!!! Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Returnerte den til MPX idag. Fikk den på garantien. Men neste gang tørr jeg ikke oppgradere firmwaren, er redd for at det samme skal skje igjen. Rapporter på nettet (bla http://www.dapreview.net/) sier at noen har fått problemer og noen ikke. (Firmware 1.2.00) Ser sf-R har oppgradert uten problemer. Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Du burde absolutt se om du kan finne 1.1.00 oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå