Dandar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Derfor er det lurt for en gamer å bruke en tøymatte... (QPAD, DKT, Fatal1ty osv) Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 For å ha det sagt sånn: Exactmaten sliter på skatez/bråker ikke noe mer en vanlige plastmater.... ikke la dere lure av hva matten er lagd av... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) ..Når man er gamer bruker man ofte musematter som sliter på padsa ganske fort (fUnc, S&S, Corepad +++), ikke en vanlig tøymatte Derfor spurte jeg etter råd om skatez. Utrolig mange gamere bruker Q-Pad, Fatal1ty Pad eller DKT Pad. Dette er tøymatter. EDIT: Så ikke at Dandar skrev det samme som meg Endret 7. januar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Her brukt Q-pad i 1 måned nå, men syns ikke den var spesielt mye bedre en Emat. Den er litt mer behagelig å bruke, men på en annen side glir den ikke like godt, og er ikke samme kontrollen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nettopp kjøpt meg Razer Diamondback, så for vi vel prøve med "eXactmat" da.... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Nettopp kjøpt meg Razer Diamondback, så for vi vel prøve med "eXactmat" da.... Hvordan gikk det dA? Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Må vel tilføye det at disse gummiknottene på alle de 4 sidene kan også være ganske mye i veien. Og for å ikke glemme det at selve musematta koster like mye som Razer's mus. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg har en microsoft mus, m laser. jeg prøvde en musmatte med aliminium en gang, resultatet kanj jeg egnetlig ikke si var så veldigt bra da. for musa for til alle kanter helt av seg selv. hmm, er ikke sikker hvorfor men det kan være noe med matta. Lenke til kommentar
nihilen Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Gikk fra Q-pad til å teste denne nå nylig. Personlig takler ikke stålkanten som går rundt hele matta. Liker å sitte i t-shirt hjemme og hviler armen lavt, så ble det etterhvert skikkelig ubehagelig pga kuldefølelse rundt vristen/underarmen. Har heller ikke noe til overs for det klumpete designet med utstikkende hjørner og faste gummiknotter på begge sider av matten.. slang den inn på kottet etter to dager, men dama hentet den ut og bruker den nå :-) Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Nettopp kjøpt meg Razer Diamondback, så for vi vel prøve med "eXactmat" da.... Hvordan gikk det dA? 3734353[/snapback] Har begge deler selv og noe jeg irriterer meg grønn over er at det kommer skrapelyder når jeg beveger musen. Vet ikke on det er matten eller musen sin feil. men når jeg betaler 900kr for mus og matte fra samme produsent som blir anbelfalt sammen hadde jeg ikke trodd at dette skulle plage meg. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) synes det er en helt grei musematte jeg, virker perfekt sammen med mx-518 Endret 8. november 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
ChristopherJohn Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Razer er flott, men jeg bruker kule gadgets fra astrogaming.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå