Gå til innhold

Test av Razer eXactmat (Musematte)

E.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Når man er gamer bruker man ofte musematter som sliter på padsa ganske fort (fUnc, S&S, Corepad +++), ikke en vanlig tøymatte :p

Derfor spurte jeg etter råd om skatez.

Utrolig mange gamere bruker Q-Pad, Fatal1ty Pad eller DKT Pad. Dette er tøymatter.

EDIT: Så ikke at Dandar skrev det samme som meg :roll:

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

jeg har en microsoft mus, m laser. jeg prøvde en musmatte med aliminium en gang, resultatet kanj jeg egnetlig ikke si var så veldigt bra da. for musa for til alle kanter helt av seg selv. hmm, er ikke sikker hvorfor men det kan være noe med matta.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Gikk fra Q-pad til å teste denne nå nylig. Personlig takler ikke stålkanten som går rundt hele matta. Liker å sitte i t-shirt hjemme og hviler armen lavt, så ble det etterhvert skikkelig ubehagelig pga kuldefølelse rundt vristen/underarmen. Har heller ikke noe til overs for det klumpete designet med utstikkende hjørner og faste gummiknotter på begge sider av matten.. slang den inn på kottet etter to dager, men dama hentet den ut og bruker den nå :-)

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt meg Razer Diamondback, så for vi vel prøve med "eXactmat" da....

Hvordan gikk det dA?

3734353[/snapback]

Har begge deler selv og noe jeg irriterer meg grønn over er at det kommer skrapelyder når jeg beveger musen. Vet ikke on det er matten eller musen sin feil. men når jeg betaler 900kr for mus og matte fra samme produsent som blir anbelfalt sammen hadde jeg ikke trodd at dette skulle plage meg.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...