Dandar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Fin test av en bra matte! Endret 31. desember 2004 av Dandar Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Exactmaten er 50-60% større en fUncen, den har bedre og mer behagelig glid på begge sidene 50-60% større? Den kalles Q-Pad. 10-20% kalles eXactmat. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 Du er voldsomt sikker i din sak? Sitter med de på siden av hverandre her.. Når pappa kommer hjem fra rakettfotograferingen skal jeg ta bilde for deg.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Du er voldsomt sikker i din sak?Sitter med de på siden av hverandre her.. Når pappa kommer hjem fra rakettfotograferingen skal jeg ta bilde for deg.. Kan sikkert stemme det. Uansett, hva skal du med alle de musemattene ? Er du ikke fornøyd ? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 Matte 1 everglide ble utslitt, matte 2 func fikk broren min når jeg fikk ny PC, matte 3 steelpad 4d bestilte jeg med PCen, matte 4 eXactmat bestilte jeg sammen med ny mus... Er storfornøyd med eXactmat Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Du er voldsomt sikker i din sak?Sitter med de på siden av hverandre her.. Når pappa kommer hjem fra rakettfotograferingen skal jeg ta bilde for deg.. Etter Steelpad S&S kommer Razer eXactmat og fUnc 1030 på delt 2. plass. Forskjellen på disse mattene er relativt små, Razer er litt større, men fUnc har klips for å holde muskabelen ute av veien. Begge har to sider, en grov og en fin. Tatt fra gamer.no`s musematte-test. Det står at eXactmat er litt større, ikke over dobbelt så stor E.T: Har du klart å slite en Everglide? That`s hardcore! Endret 1. januar 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
E.T Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Vist søren har jeg det, var en everglide giganta, jeg og broren min spilte på samme PC i ett år Til slutt ble "taggene" oppå helt slitt ut, og alt var helt glatt (ikke positivt glatt, mer sig på en måte ) EDIT: overdrev nok litt, er rundt 40% større, tar bilde så fort jeg gidder ^^ Endret 1. januar 2005 av E.T Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 La oss si en 30-40% ,da. Hvilken mus brukte du på Evergliden? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 *tenke tilbake* Microsoft basic optical, og muligens MX500. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan vel være det samme? Uansett, har hørt at Razer eXactMat sliper "Skates", stemmer det ? (Leste det i en test) Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 E.T: Med eller uten skatez? Dandar: Alle plast/aluminium/metall/glass-matter skiter skatez. Tøymatter, som f.eks Q-Pad sliter ikke skatez. Ihvertfall ikke mye. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 E.T: Med eller uten skatez? Dandar: Alle plast/aluminium/metall/glass-matter skiter skatez. Tøymatter, som f.eks Q-Pad sliter ikke skatez. Ihvertfall ikke mye. Selvsagt, har QPad selv, men jeg lure på om det stemmer at eXactMat sliper skates. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Musa mi lager en stygg skrape lyd på control siden Kjøp deg plastmatte(LES: Ratpad GS) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Trenger ikke, for jeg bruker speed siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bra test. Noen som vet hvilke skatez som passer best til Razer Diamondback ? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bra test.Noen som vet hvilke skatez som passer best til Razer Diamondback ? Razer DiamondBack har fine teflon føtter fra før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Razer DiamondBack har fine teflon føtter fra før Du vet at teflonføtter blir slitt, right? Og når de blir slitt, må man kjøpe skatez. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Razer DiamondBack har fine teflon føtter fra før Du vet at teflonføtter blir slitt, right? Og når de blir slitt, må man kjøpe skatez. Ikke nødvendigvis, kommer ann på hvilken matte du bruker, og det sa du ikke noe om. Uansett er det ingen som er laget for DB enda, tror Hyperglide holder på med noe, ellers må du ta noen vanlige skates og tilpasse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ..Når man er gamer bruker man ofte musematter som sliter på padsa ganske fort (fUnc, S&S, Corepad +++), ikke en vanlig tøymatte Derfor spurte jeg etter råd om skatez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå