E.T Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Har en RatpadzGS (plast/grov overflate). Har vært veldig godt fornøyd med den, men vurderer å bytte den ut nå pga at den begynner å få noen slitte flekker. Noen som har prøvd både Ratpadz og Razer's matte? Vil det være verdt penga? Defnitivt verdt pengene, ratpadz begynner å bli utdatert nå, Razeren ville vert en stor forbedreing. Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har en RatpadzGS (plast/grov overflate). Har vært veldig godt fornøyd med den, men vurderer å bytte den ut nå pga at den begynner å få noen slitte flekker. Noen som har prøvd både Ratpadz og Razer's matte? Vil det være verdt penga? Defnitivt verdt pengene, ratpadz begynner å bli utdatert nå, Razeren ville vert en stor forbedreing. Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Jepp. En stk. Razer ExactMat er allerede på vei i posten fra Netshop Lenke til kommentar
Stianrau Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Fin test dette venter på både razer diamondback og eXactmat fra netshop Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Alle musematter blir slitt. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Alle musematter blir slitt. Selvfølgelig, men til en mye mindre grad, det er hardt metall vi snakker om Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Alle musematter blir slitt. Selvfølgelig, men til en mye mindre grad, det er hardt metall vi snakker om Da er det museføttene det går utover. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Det kjekke med Razer Emat er at den aldri blir utslitt Alle musematter blir slitt. Selvfølgelig, men til en mye mindre grad, det er hardt metall vi snakker om Da er det museføttene det går utover. Njaa, hvis du lar musen gli fint over matta som du skal gjøre, og ikke trykker den ned, sliter den ikke noe mer en andre matter... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sliter mye mer en Q-Pad, som sliter så lite at en pakke med skatez kan holde i 8 år... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Sliter mye mer en Q-Pad, som sliter så lite at en pakke med skatez kan holde i 8 år... stemmer det ja mente vel egentlig å si at til å være av metall sliter den ikke noe mer en tilsvarende plastmatter, selvfølgelig sliter en tøymatte mindre mine skates har vart i 2 mnd nå... Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Vel, jeg har brukt en Logitech Dual Optical m/skatez på en RatpadzGS i ca et år nå. Og det er matta (hard plast) som har blitt slitt, ikke skatez'a BTW. Det var veldig uvandt å bytte fra den tunge Dual Opt. til den lette Razer-musa. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Men du har vel bytta skatez? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Fin test. Driver å vurderer å skaffe meg Razer Diamondback og ny musematte. Har MS Intellimouse explorer v3 og Icemat nå, veldig fornøyd med musa, og prestisjonen er god med icemat, men jeg takler ikke den skrapelyden som kommer når man flytter musa. Hvordan er det med lyd i Exactmat? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg quoter meg selv litt nå (fra en annen tråd) OK: "Den første dagen med exactmat er den verste, jeg var vant med å "trykke" musen nedpå min steelpad 4D som ikke bråkte noe uansett. Når du bruker eXactmat bråker den ingenting, og overflaten kan sammenlignes med en forbedret Steelpad S&S og fUnc 1030. Har du en razer-mus trenger du egntlig ikke skatez, men med en litt eldre med slitte museføtter er skatez alltid å foretrekke smile2.gif Nå som jeg er vandt med matta, og lar musen gli fint over den, erden meget behagelig å bruke, samt tilnærmet lydløs. Det som også er fint er at denne matten "tvinger" deg til å bruke rette musebevegelser/gi rett trykk på musa, noe som er en stor fordel for de som ikke gjorde det fra før." Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Selvfølgelig trenger du skatez til en Razer mus! Føtterne er ikke uslitelige. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Det jeg mener er at du ikke trenger skatez PGA at teflonføttene er av spass bra kvalitet at du ikke oppnår noe bedre glid me å bruke skatez. Men når teflonføttene blir utslitt derimot... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Det skal komme Hyperglide føtter som passer til DB. Det finnes allerede til Viper. Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kan du skrive litt mere om Func vs exactmat ? jeg har vurdert og bytte. Func matten er for liten syns jeg. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Exactmaten er 50-60% større en fUncen, den har bedre og mer behagelig glid på begge sidene Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg byttet den ut idag :!: Jeg solgte Funcen og kjøpte eXactmat eXactmat er dermed VELDIG mye større enn funcen, derfor valgte jeg den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå