JKJK Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Til dere hardbarka gamere som ikke klarer å oppføre dere: *Link fjernet* Enjoy! (ikke ta dette ALT for seriøst da) Endret 5. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hahahaha lol :!: Lenke til kommentar
redflame Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er det mulig , Latterlig oppførsel, det er det jeg har sakt hele tiden kun Latterlig mennsker gidder og spille cs Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hohohaheheh :!: :!: Det er så komisk å se på idiotene når skjermen blir svart Spesielt han siste, venter en stund, denger til og vips, ingenting! Lenke til kommentar
tronni87 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehehe. Konge :-D Cs er laget for å vise følelser. hehe. Det kan vi se her. :-D Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Veldig ekstreme tilfeller det der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 LOL! Det er det latterligste og mest barnslige jeg har sett foran en PC. Tenker da spesielt på han dusten på de to første filmene. Lenke til kommentar
hazen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 HHAHA,......noen som har linker til flere klipp?? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Glad jeg ikke satt ved siden av han "psykisk ustabile" karen på de første filmene. Er DET mulig? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Haha! irriterad.mpeg "-FEGA JÆVLAR!" HAHAHHA, ser ofte liknande episodar på data-treff rundt om Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Morsomme videoer. Bildene av Kadetten var ikke så spennende. MP3 filene og den crackede utgaven av Norton Antivirus bryr jeg meg ikke så mye om.. Kort sagt, du bør kanskje fjerne linken før en moderator slår kloa i den Edit: Typen i "Irriterad" videoen er totalt psycho, han skremmer meg. Tror de andre skvatt rimelig hardt og "Fega jävel!". Endret 4. november 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har ødelagt 2 tastatur på cs, men det var fordi jeg kom borti henholdsvis saftglass og øl midt i mine frustrerte fakter Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) At det går an :!: Endret 5. november 2004 av Metalwar Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Han derre skåne fyren i satans virker jo fysisk sett relativt voksen! Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Aldersgrensene burde være beinharde på dataspill ser det ut som. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det mulig , Latterlig oppførsel, det er det jeg har sakt hele tiden kun Latterlig mennsker gidder og spille cs Ja, for alle som spiller CS er jo akkurat sånn... Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Det er jo helt tydelig at halvparten av de filmene er fake. Hvorfor inni helvete ville noen filmet at andre spilte? Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det mulig , Latterlig oppførsel, det er det jeg har sakt hele tiden kun Latterlig mennsker gidder og spille cs Hva er egentlig den store forskjellen på reaksjonen de karene her kommer med (med unntak av den andre filmen) og den hjernedøde ape-oppførselen en stor del av norges befolkning utøver rundt tippekamp tider? De karene her reagerer i alle fall på noe som virkelig angår dem selv.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fjernet linken, siden piratkopiert programvare ligger lett tilgjengelig på serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå