Jooakim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg prøvde å logge på msn så kom denne meldingen opp :s Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har du fukka tid å dato innstillingene eller ? jaja har du prøvd å instalere msn på nytt da ? Endret 4. november 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har ikke stilt på noen tider/datoer Jada opptil flere ganger Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ser berre ein svært rimeleg løysning her: Formater, installer Linux -Og dersom du ønsker å beholde windows: Prøv å still klokka, for så å stille cmos klokka. :-) Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vilken version av msn har du da ? prøvd å lastet den ned på nytt da ? ,har den funket i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) hehe, jeg hadde ikke rørt noe, bare startet maskinen Vilken version av msn har du da ? prøvd å lastet den ned på nytt da ? ,har den funket i det hele tatt ? jada, har alltid funket, bruker 6,2 Endret 4. november 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Windows messenger fungerer ? Endret 4. november 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har ikke det.... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Prøv windows messenger da,hvis den ikke funker da vet jeg ikke,da er det bare brannveggen igjen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå