sjefen6 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har vert å sett på disse: pc1 og pc2 jeg likte pc1 veldig godt, men den skuffet meg nor jeg så hvor lenge pc2 holdt ut på en oppladning hvorfor bruker pc1 så mye mere strøm en pc2??? HJELP!!!! Lenke til kommentar
woid Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pc1 bruker en amd64-prosessor, pc2 bruker en celeron-m prosessor (mobilprosessor, laget for å ikke bruke mye strøm), itilleg til at prosessoren til pc2 er tregere pc1 har dessuten et mye kraftigere skjermkort som bruker mere strøm enn pc2. Lenke til kommentar
sjefen6 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 jeg har blit fortalt at pcene står i ro nor de tester hvor mye strøm di bruker da ville det vel ikke vere så mye utslag på det????????? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jo nettopp derfor, for celeron-m skrur frekvensen og strømforbruket ned hvis den ikke trenger så mye, på en helt annen måte enn a64 gjør det. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 ... for celeron-m skrur frekvensen og strømforbruket ned hvis den ikke trenger så mye Nå har vel ikke Celeron-M speedstep. Det er det som skiller den fra Pentium M i tillegg til mindre cache. Like fullt er den en strømgjerrig prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå