SupremeX Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) God kveld, folkens! I Juli i sommer forhåndsbestilte jeg GTA: SA på gamesmix.com, og tenkte at alt var greit. En uke etter jeg bestilte min kopi, ville også en kompis forhåndsbestille. Greit nok. tenkte jeg, og la til enda en ordre på GTA: SA på min konto på gamesmix. Så den 29. oktober, fikk jeg jo såklart mitt GTA fra gamesmix. Det jeg ikke fikk, var kompisen min sitt spill. Da jeg sjekket ordrestatusen på den andre ordren, så sto det: "kontakt kundeservice" på statusen. Derfor ringte jeg gamesmix, og lurte på hva som var galt. Jeg fikk til svar at de hadde trodd at jeg ved en feil hadde lagt inn to ordrer, så derfor hadde de ikke sendt det andre, som var til kompisen min. Jeg sa at det ikke stemte, og at jeg skulle ha begge. Damen i telefonen sa at spillet skulle bli sendt dagen etter, siden de fortsatt hadde på lager. 1. November lurte jeg på hvorfor de ikke hadde sendt det, og ringte på nytt. Da fikk jeg til svar at de hadde vært tomme, og skulle få inn flere senere på dagen, og spillet ville bli sendt neste dag. 2. November sjekket jeg på nytt ordrene mine, og da hadde gamesmix lagt til en ny bestilling på GTA. Det var nå jeg begynte å bli lei. I går, 3. Nov, sjekket jeg på nytt statusen på den nye ordren. "Ikke sendt", sto det. Da gidda jeg ikke mer, ba kompisen min kjøpe spillet i butikk, og sendte gamesmix en mail der jeg skrev at jeg ville avbestille den nye ordren som ikke var blitt sendt. Så i dag, da jeg sjekket på nytt, for å finne ut om de hadde kansellert ordrene, så var spillet sendt. En dag etter jeg sendte mailen! Derfor vil jeg nå få enda et GTA: SA i posten som jeg blir nødt til å returnere, og sannsynligvis måtte dekke porto selv. Så mitt spørsmål er; sjekker ikke gamesmix.com eposten sin? Noen flere med lignende erfaringer? Endret 4. november 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
isiac Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg boikottet Gamesmix etter at jeg fikk mye tull i posten (blant annet for leker) etter at de hadde solgt personaliaen min til andre firma. Jeg hadde en krangel med de om dette, og selv om det ikke er ulovlig så kom de frem til at man _måtte_ oppgi ved registrering på siden at man ikke ville at personaliaen skulle bli solgt. Problemet er vel at det ikke er noe sted i registreringen som nevner noe som helst ang. dette. Siden har jeg boikottet Gamesmix, mangel på respekt for kundene sine kaller jeg det. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gamesmix er de samme som tidligere Euro games, Nordic Games, Gameplay og what not? I så fall kjenner jeg til nesten bare negative erfaringer med de. Masse tull med bestillinger. Spill som aldri kommer. Telefonoppringninger som de hevder å ha gjort, men som aldri har funnet sted. Bestillinger som forsvinner, og ofte veeeldig lang ventetid. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De het gameplay.no før, ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har faktisk ikke hatt noe tull med de, spillene har kommet som de skal. Og har vel også fått svar på de 2 mailene som jeg har sendt. Har vel kjøpt spill for mellom 2000-3000 tusen så langt i år... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har bare positive erfaringer med gamesmix. Har sendt dem et par mail, og jeg fikk som regel svar innen 24 timer. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 alle erfaringer jeg har med dem er så godt som negative, alle mine bestillinger derifra har det vært prob. med Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har veldig god erfaring med både gamesmixsider og supporten. utrolig gode priser på mange ting. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har vel strengt tatt bare positive erfaringer jeg også, og jeg har handlet mye derfra. 12 spill i år og ett i retur ser jeg... Eneste som kanskje kan være litt negativt er at forhåndsbestillinger sendes ut dagen de har release og ikke dagen før slik at vi kan få de på release dagen... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg mener at jeg har fått spill på utgivelsesdatoen også jeg. Mener bestemt at jeg fikk både Doom 3 og Colin McRae Rally 2005 dagen de kom ut... Men nå er ikke jeg den som sitter å skriker høyest bare fordi jeg må vente en dag ekstra på et spill heller. Hvis man har forhåndsbestilt fra nettet, så må man jo bare regne med at den må igjennom norges postvesen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Har bare positivt jeg også, reiktig nok har de gjort feil iblandt men kunderservice har alltid ordna opp og jeg har også fått tilbud og ekstra "bonuser" når slikt har skjedd. De har også tatt inn spill på forespørsel. Er forsåvidt VIP-kunde også, vet ikke om det har noe å si... EDIT: Gamesmix.com er en del av Home entertainment som er nordens største innen fjernsalg av musikk, film og spill. De har eksistert siden 1973(gamesmix/spillsatsningen ble starta i 2001) og er en seriøs bedrift. Endret 6. november 2004 av Civilix Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Er Gamesmix er de de samme som nordic.no eller gamerz.no? hvis de er så kjøpte jeg,nogen ting der til 1064kr den 10.5.2004 sendte det i retur den 21.05.2004 og har ikke hørt fra dem siden,har nok skrevet 100 mail til dem har også snakket med den for 2-3 månder siden Endret 6. november 2004 av monster11 Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har bare hatt problemer der, dårlig kundeservice samt treg levering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå