chokke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det ikke !!!!11!1!!!1oenoeneoneoenellevenoneoeoeoene er det ikk masse ettall som egentlig skulle vært utropstegn? Joda, fant ut det jeg også. Sorry, my bad. Men uansett, hva mener de når de skriver dette? alltid trodd det har blitt mbbings av cs nørder siden de skriver himla mange !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, noen ganger dukker det opp 1-tall inni der og i bokstaver blir det one, som går lit fort oneoeneoene, elleven er jo to 1-tall og blir elleven. Dette er der jeg har trodd da Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stemmer nok det chokke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ingen som skjønte det? Ok.. Jeg er 15 år, men ingen måtte fortelle meg hva det betydde.. OJ.. er du stolt? Nei.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 når jeg snur det ser det mest ut som to pupper pupper øverst, mus nederst?? det er det jeg får ut av det.. Men ja, visste at det var hjerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå