jødahl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe meg nytt kabinett nå. Å det skal være en barebone. Da lurer jeg på om de delene jeg har i chieftec kabinettet vil passe videre. Dette er kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303623&cks=PRL Jeg bruker nå et Socket a hovedkort fra før. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hva slags deler? Alt skal i utgangspunktet passe, så lenge det ikke er unormalt store ting, som skjermkort med stor kjøler osv. Edit: En socket A-CPU vil selvsagt ikke passe. Endret 4. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jødahl: Du må skrive vilken deler du har, ellers får ikke vi hjulpet deg noe serlig Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Nå har ikke jeg noe peil da, så jeg vet jo ikke socket å alle sånne ting.. Men de delene som skal inn er: - Gainward 256mb skjermkort. AGP - 3,5" harddisk er det vel? - AMD Athlon 2,5GHZ prosessor Er egentlig jævelig stor vifte på prosessoren da.. sikkert helt vanlig, men vil den passe? - lydkort Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvis du skal bruke den prosessoren, må du kjøpe et kabinett til Socket A. Når du først skal kjøpe ny barebone, bør du vurdere å kjøpe ny prosessor også, da prosessoren din (regner med det er en XP2500, 1,83 GHz?) begynner å dra litt på årene. Endret 4. november 2004 av Rikky Lenke til kommentar
1955 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Du trenger CPU/RAM/HD/DVD + Barebone . Kjøler og propell er jeg ikke sikker på hos Aopen . Snerten den der . Endret 4. november 2004 av 1955 Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Du trenger CPU/RAM/HD/DVD + Barebone .Kjøler og propell er jeg ikke sikker på hos Aopen . Snerten den der . Trenger jeg alt det nytt lixom? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gainward kortet vil ikke passe, siden kjøleribba også tar en slot.. Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Gainward kortet vil ikke passe, siden kjøleribba også tar en slot.. Er du helt sikker på det asså? hvor mange slots er det da? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 den vil pass! Folk stapper jo 6800 GT kort inni der.. da tviler jeg på at det går galt med hannes skjermkort ! Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ok folkens. Da stoler jeg på dere.. hehe.. Så hvis jeg kjøper dette kabinettet skal ALLE delene passe inn! (dette vil si de nødvendige delene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå