salif Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurte bare på om det ikke var bra å sette datamaskinen ved av en høytaler (henholdvis en sony midi pakke sak) med tanke på harddiskene. (: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nei det spiller ingen rolle. Er ingen mulighet for påvirkning. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det ingen påvirking av at ein høyttalar står attmed ein datamaskin (tanke på hk, hdd og ram vs høytallarens magnet?) Tenkte faktisk litt på det her ein dag eg lagra ein gammal data attmed ein høyttalar, min konklusjon blei at det blei for sterk magnet, og flytta dataen vekk. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Magnetisme er noe harddisker ikke liker, putt f.eks en tv nært magneten på en uskjermet høyttaler, så kan du se selv. Det er en grunn til at pc-høyttalere blir spesiellt skjermet Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Magnetisme er noe harddisker ikke liker, putt f.eks en tv nært magneten på en uskjermet høyttaler, så kan du se selv. Det er en grunn til at pc-høyttalere blir spesiellt skjermet CRT skjermer og Tv'er liker ikke magnetisme.. hardisker bryr seg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
salif Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Så konklusjonen er at den ikke tar noen skade av det? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så konklusjonen er at den ikke tar noen skade av det? Jeg kan ikke garantere noe, men jeg har subben til logitech z-2200 30 cm fra kassa, og har ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå