siixx0 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hey, har problemer med cd-romen min, jeg har prøvd alt, byttet flatkabler og hele pakken, den vil ikke løse ut,kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Prøvd eject på cd rommen inne i Windows --> min data maskin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Prøv som chris sier, om det er noe du vil ha ut inne i cd-romen er det som regel en "nødløsning" foran på cd-romen, der du kan dytte inn en litt tykk nål el. som du må presse på for å låse opp mekanismen, da spretter skuffen ut og du kan fjerne innholdet eller gjøre det du skulle. /fredrik Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Prøvd eject på cd rommen inne i Windows --> min data maskin har gjort det tusen ganger, men da låser maskinen seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vil tro CD-ROM'en er ødelagt om du har gjort alt som du sier. Lyser den i boot og slikt? Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Prøv som chris sier, om det er noe du vil ha ut inne i cd-romen er det som regel en "nødløsning" foran på cd-romen, der du kan dytte inn en litt tykk nål el. som du må presse på for å låse opp mekanismen, da spretter skuffen ut og du kan fjerne innholdet eller gjøre det du skulle. /fredrik ja nå fikk vi den ut, takke så mye :!: Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Prøvd eject på cd rommen inne i Windows --> min data maskin har gjort det tusen ganger, men da låser maskinen seg Smadr den med noe tungt , og etter det ta ut det som er inne i CD rommen vis det er noe ... Også etter det tar du og kjøper en DVD brenner (Nec 3500AX) på komplett eller norwaydisk Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eller så gjør han som jeg sa? Den er nok ødelagt, hørt noen rare lyder fra den i det siste? Hva slags CD-ROM er det? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Prøv som chris sier, om det er noe du vil ha ut inne i cd-romen er det som regel en "nødløsning" foran på cd-romen, der du kan dytte inn en litt tykk nål el. som du må presse på for å låse opp mekanismen, da spretter skuffen ut og du kan fjerne innholdet eller gjøre det du skulle. /fredrik ja nå fikk vi den ut, takke så mye :!: Hva gjorde du ? Brukte du det fredik sa ? (Faen, neida) Endret 4. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå