sony123 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei, irriterer meg enormt over at bilder i e-mail blir blokkerte i Outlook Express. Vet jeg kan gå på "Verktøymeny-> Vis-> Blokkerte bilder". Da vises alle bilder helt til jeg lukker Outlook Express. Når jeg da starter Outlook Express på nytt, er bildene blokkerte igjen. Dette kom med SP2 å Jpeg oppdateringene. Er det noen måte jeg permanent kan fjerne blokkeringen av bildene i Outlook Express??? Noen som vet?? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Fant ut Her er løsningen om andre lurer på det samme. 1. Klikk Start, velg Programmer og klikk deretter Outlook Express. 2. Klikk Alternativer på Verktøy-menyen, og klikk deretter kategorien Sikkerhet. 3. Klikk for å fjerne merket for Blokker bilder og annet ekstern innhold i HTML-e-post. 4. Klikk Bruk, og klikk deretter OK. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du vet vel at Microsoft har gjort dette fordi du skal slippe å få virus og hindre at spammere får bekreftet at eposten har kommet frem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå