SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvis denne er feilpostet, vær snill og flytt den. Er det mulig å lage et "image" av harddisken (Partisjon C:) etter fresh Windows installasjon så jeg slipper å installere på nytt hver gang? Isåfall med hvilket program? edit: leif Endret 4. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Calm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Norton Ghost kan gjøre dette for deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Norton Ghost kan gjøre dette for deg! Ja, det eller PowerQuest Drive Image. Begge programmene anbefales på det sterkeste, gjør livet litt lettere Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Norton Ghost kan gjøre dette for deg! Siden det er Norton koster det vel 400 - 500kr Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Finnes det ingen gratis alternativer? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du kan jo prøve dette søket, eller om du bruker Nero, se på File-menyen under Burn HD backup. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Tester ut DrvImage XP nå! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Noen Freeware a ? Som gjør så du kan stille tilbake Pcen , husker jeg fikk med et sånnt ptog. Med Sol-tec HK et mitt Men når jeg la inn det gikk Pcen saktere en saktest. Så det var bare og få fjernet... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Mye av vitsen ble borte da jeg fant ut at det ikke var mulig å "restore" C: Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Norton Ghost kan gjøre dette for deg! Ja, det eller PowerQuest Drive Image. Begge programmene anbefales på det sterkeste, gjør livet litt lettere Og begge er eid av Symantec Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har brukt XXCLONE med bra resultat. (Fikk til og med til å flytte begge operativsystemene ved et dual- boot oppsett). Da jeg lastet det ned, var det freeware, men under utvikling. Jeg fikk en versjon for testing. Vet ikke om det fortsatt er freeware. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har brukt XXCLONE med bra resultat. (Fikk til og med til å flytte begge operativsystemene ved et dual- boot oppsett). Da jeg lastet det ned, var det freeware, men under utvikling. Jeg fikk en versjon for testing. Vet ikke om det fortsatt er freeware. DU kan være greit å sende den til meg. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 He He. Jo, det kunne jeg, men det er gått ut på dato. "The designed lifetime to this program has expired" Download fra www.xxclone.com Håper det fortsatt er freeware. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det finnes noen HD clone verktøy på UBCD, men vet ikke hvor godt de funker. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå