Gå til innhold

world of warcraft-bare online?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må betale en månedlig sum for å spille det.

Det er verdt det :thumbup:

Jeg prøvde betaen, ble helt hekta :love: (ble hele lvl 19 woohoo)

Edit: Tviler på det blir mer enn 15$ måneden

Jeg er villig til å betale så mye for mmorpg selv om jeg synest det er litt mye.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Du må betale en månedlig sum for å spille det.

Det er verdt det :thumbup:

Jeg prøvde betaen, ble helt hekta :love: (ble hele lvl 19 woohoo)

Edit: Tviler på det blir mer enn 15$ måneden

Jeg er villig til å betale så mye for mmorpg selv om jeg synest det er litt mye.

http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml

After the initial free one-month subscription ends, players of World of Warcraft will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan costs $14.99 per month, the three-month plan costs $13.99 per month, and the six-month plan costs $12.99 per month. World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards, which will be available in stores where World of Warcraft is sold. World of Warcraft has received a Teen rating from the ESRB.
Lenke til kommentar
synd! :( jeg gidder ikke betale en fast sum for å spille. det kommer nok blizzard til å tape litt på!

Nei. De kommer faktisk til å tjene grovt på det, grunnet deres respektable varemerke og gode ry. MMORPG-spill er faktisk blant verdens største, og en gullgruve uten like. Fast månedsavgift er en vanlig del av sjangeren.

Lenke til kommentar

Pengene de får inn på månedsavgift brukes for det meste til å holde serverne oppe. Det er ikke noen vanlig "stue-server" dette, har hørt at en slik server bruker like mye strøm som Drammen. Utgiftene fra kjøping av spillet derimot går rett til Blizzard. Så skal du ha et godt MMO får du finne deg i å betale den stakkarslige summen ;)

Lenke til kommentar
Har tenkt litt på den 100 lappen i måneden, og funnet ut at der er ikke mye, spillet vil jeg tro at man kan laste ned, som med AO, så da må du spille i 4-5mnd for å bruke like mye penger som etthvert annet fullpris spill som du kanskje hadde suttet med etter 1mnd.

Du må kjøpe spillet i butikk, men da får du med 1 måned spilling på kjøpet. Dette er helt standard for MMORPG-er. Gratis nedlasting av klient gjelder stort sett bare noen få og gamle spill.

Å betale en hundrelapp i måneden er uansett ikke mye. Du kan få veldig mye underholdning pr. krone i forhold til hva vanlige spill kan gi deg. Ikke bare koster det å ha serverne i gang, men det er også dyrt med alle ansatte som fortsetter å jobbe med spillet under hele dets levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...