Gammal Sokk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Noen som finner glede i å tweake for å få ut siste dråpe ytelse vet du! Jepp! er halve morroa og tweake til det sier stopp Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 hehe, ok, men hvilke av disse kortene har 360 kjerne da? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg er redd for å virke dust eller usaklig, men har du vurdert 6800LE? Det gir opptil 20% mer ytelse enn 9800XT og er nesten lik i pris. Men jau, Jeg har 9800Pro og det er fra Hercules. Veldig god og stabil produsent for så vidt, men den har 350 kjerne. Jeg har hørt at de fleste MSI korta har 360 kjerne, og noen av Sapphire har det også. Jeg er ikke helt sikker på sapphire, men om jeg skulle prøve å finne 360kjerne ville jeg ha prøvd meg på MSI først. M.v.h. Mr.Leftfield Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg er redd for å virke dust eller usaklig, men har du vurdert 6800LE? Det gir opptil 20% mer ytelse enn 9800XT og er nesten lik i pris. jeg har vudert det, men det har vært så mye feil med disse kortene at jeg har bestemt meg for å holde meg unna men lurer litt på 6800nu da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå