Gå til innhold

Powercolor 9800pro (til xt)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du R350 kjerne er det vel egentlig ikke vits og flashe........Det er i hvertfall det jeg har hørt.

Stemmer med mine erfaringer det. Har 350, og fikk par hundre mer i 3dmark 03 i tillegg til ekle grafikkfeil, en del mindre i 05 og det samme i 01...ser ut som det er flere og flere som kommer til samme konklusjon.

Men mulig enkelte synes det er pent med "XT" i enhetsbehandlingen da...

Lenke til kommentar

Det følger med noen kabler for og koble kortet til tven... Ellers følger det med drivere , Counter Strike Condition Zero , og En cd med WinDVD , WinDVD Creator 2 og WIN RIP2 .Ganske dårlig bundle vil jeg si ! men men...

Jeg flasha det til XT med standard kjøleren men fikk artifacts når jeg prøvde og klokke det noe mer , vil nok anbefale og kjøpe en ny kjøler og noen ramsinks !

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre; Hva i h***** er vitsen i å risikere garanti og grafikkort for 2-5% bedre ytelse? :roll:

Blir litt oppgitt jeg ass.

Har forresten kortet du linker til. Kjøpte mitt for 2 mnd'er siden, og jeg har 350-kjernen. 256bit minne er det på alle disse kortene til PowerColor, enn så lenge hvertfal.. :ermm:

Lenke til kommentar

Kan anbefal ATI silencer 1 til kjøling (den er digg) monterte den på mitt kort for ca 10 dager siden, du må også ha ram skinz på minnet kan anbefale BGA ram freezers cu version:

Link til produkter:

http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet902.htm

http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet837.htm

kjøpte begge på 3dfxcool.no

Før kunne jeg klokke til "imponerende" 382 på core og 342 på minne uten airfacts (testa med ati tool) nå klokker den glatt til Xt hastighet 412/371 og jeg gikk fra 5500 - 6100 i 3dmark 03. NB kortet er ikke flasha, har R350 kjerne.

Har noen bilder av kortet med kjøleren, send meg et PM så kan du få de på mail ;)

Edit: 2 av kjøleribbene må moddes, for og få plass under vifta.....

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Kan jeg spørre; Hva i h***** er vitsen i å risikere garanti og grafikkort for 2-5% bedre ytelse? :roll:

Blir litt oppgitt jeg ass.

Noen som finner glede i å tweake for å få ut siste dråpe ytelse vet du!

For min del betyr det null at garantien bortfaller på en billig komponent til et par tusen, så lenge det byr på noen timers glad eksperimentering. Selv om det i mitt tilfelle her resulterte i at jeg la inn original bios igjen og klokket maks. Tror ikke at garantien er særlig mye verdt hvis forhandleren ser kjøleløsningen som er kommet på kortet mitt heller...men originalvifta bråkte så mye at den ikke kunne forbli i kassa under noen som helst slags omstendighet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...