Pug Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har lest guiden til guru3d for hvordan å softmodde 6800LE. Men den guiden tar utgangspunkt i at jeg bruker Rivatuner 15.1, og ikke 15.2, som jeg har. Så hvordan softmodder jeg GeForce 6800LE Rivatuner 15.2? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har lest guiden til guru3d for hvordan å softmodde 6800LE. Men den guiden tar utgangspunkt i at jeg bruker Rivatuner 15.1, og ikke 15.2, som jeg har. Så hvordan softmodder jeg GeForce 6800LE Rivatuner 15.2? er det ikke nøyaktig samme fremgang ? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har lest guiden til guru3d for hvordan å softmodde 6800LE. Men den guiden tar utgangspunkt i at jeg bruker Rivatuner 15.1, og ikke 15.2, som jeg har. Så hvordan softmodder jeg GeForce 6800LE Rivatuner 15.2? er det ikke nøyaktig samme fremgang ? Skulle tro det. Men er ikke sikker. Noen som vet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nesten. Du kan hoppe rett til trinn 8. Her har jeg jukset litt: 8) Click “Low-level system settings” button in device customization toolbar to activate “Low-level system tweaks” panel. 9) Select “NVStrap driver” tab. 10) Press “Install” button if you never installed the driver before. If you already have it installed after the previous version of RivaTuner, ensure that you have pressed “Reinstall” button to update the driver. This step is very important! 11) Click “Customize”. 12) Tick all disabled pixel and vertex units and click “OK”. 13) Reboot system when prompted. 14) Start RivaTuner and look again at your current graphics processor configuration and amount of active pixel / vertex units in device status string. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Nå har jeg softmodda kortet. Fikk før 6729 i 3dmark 2003, nå gikk jeg opp til 8700 Også fikk jeg før 2045 i 3dmark 2005, nå fikk jeg 2567. Ikke så mye bedre, men litt. La ikke merke til noen artifakts eller noe slikt. Kjører med 16 pipes og 5 vp Fikk artifacts, masse artifakts, med 6 vp, men la ikke merke til noe med 5 Er det greie 3dmark scores med mitt oppsett? (Se profil for specs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå