Nevnarion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fredag, etter skolen, er alltid best. Da har du hele helga foran deg Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 11 september.. Da feier jeg.. ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 11 september.. Da feier jeg.. ! Faller 11. september alltid på samme ukedag? Nei. Feil tråd, mao. Dette er heller ikke en tråd for å provosere eller evt. opplyse oss om din bursdag. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lørdag helt klart. Man kan jo ikke like fredager bedre enn lørdager, da det er lørdagen som gjør fredag bra.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fredag, da har man en hel helg med muligheter foran seg. Uansett hvor kjip fredagen er så kommer alltid helgen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Torsdag 11. November er yndlingsdagen min. Lørdager er også knall. nei nei, 8 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lørdag helt klart. Man kan jo ikke like fredager bedre enn lørdager, da det er lørdagen som gjør fredag bra.. Godt sagt. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Etter klokka 9 på torsdager Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Torsdag, fredag og lørdag Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lørdag, definitivt. Sove lenge om morgenen, sløve hele dagen, drekking om kvelden. Eneste som er dritt er at etterpå er det søndag, så mandag. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lørdag! Sove lenge, butikkene er åpne, du vet at det er fri neste dag, masse datatid, osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå