ELR Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ok, skal ikke mase for mye, men hva er vel et forum uten nye tråder? :!: Har satt sammen to maskiner fra henholdsvis netshop.no og komplett.no De er ganske like, men jeg har i maskinen fra komplett tatt utgangspunkt i deler som er på lager, mens fra netshop er det tilfeldig på lagerstatus, dessuten er den svakere. Går nok for komplett sin, men må uansett vente på svar fra banken.... må ta opp lån Kunne dere sjekka og kommet med en evaluering? Alt ligger i bildet som er vedlagt. Maskinen skal brukes til alt fra skriving til spilling og videoredigering. Rett og slett en potet! Budsjetter er fryktelig stramt! Tyner kontoen enormt med dette, måtte til og med slutte å røyke for å kunne ta meg råd til dette. Hardt å være student mann!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ser greit ut det der ja, siden budsjettet er så stramt ville jeg kanskje valgt en blanding av de to, komplett oppsettet med socket 754 istedenfor. kan spare bortimot en 1000,- på det. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har vurdert socket 754, men du vet..... når en først setter igang og kikker så tar det helt av! Blir bare værre og værre Mye vil ha mer og faen vil ha fler...... Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) uff her går det i surr blås i hva jeg har sagt, mye av det var feil likevel.... Endret 4. november 2004 av Skinney Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg ville gått for en billig 939-cpu samt et 6800le! Liten grunn å velge 754 når man får 939 for samme pris... Lenke til kommentar
ELR Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ok, så det er kanskje lurt å roe ned CPU-hysteriet og satse på et bedre skjermkort? Vil ha 939, men utover det er jeg åpen for forslag. Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 6800 le er Bra kort... opne pipelines til 16 og klokke det litt opp så har du nesten et 6800ultra kort bare at det er 128mb da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå