khelben Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Skal sette opp en maskin for broren min. AMD 3000+. På undersiden av boxed kjøleren er det et hvitt firkantet belegg. Skal dette fjernes eller forbedrer det kjølingen??? Er det noe vits å bruke Artic Silver når det belegget er der. khelben Endret 4. november 2004 av khelben Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal sette opp en maskin for broren min. AMD 3000+.På undersiden av boxed kjøleren er det et hvitt firkantet belegg. Skal dette fjernes eller forbedrer det kjølingen??? Er det noe vits å bruke Artic Silver når det belegget er der. khelben MÅ IKKE fjernes - det er kjølepasta du ser. Og det er ikke nødvendig med noe mer kjølepasta. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 For litt bedre varmeoverføring kan du ta vekk det som er det mer ikke-fettholdig sprit og legge på litt AS istedet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Arctic Silver er bedre enn standard ja...skrap vekk med noe som ikke riper opp kjøleren og vask resten bort med ikke-fettholdig sprit/isopropanol og legg på en dæsj AS etter "oppskriften" på AS sidene... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ...Men til en normal bruker som ikke tenker på overklokking eller å måtte vite hva temp på CPU er, så holder det LENGE med den kjølepastaen som følger med. (Jeg hadde seff funnet frem kondensfjerner og bomullsdott + AS5) Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) *slettet* Endret 5. november 2004 av Fenriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå