BigJackW Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har instalert Window xp pro på min datamaskin. Da jeg instalerte virket skjermen. Men når jeg skulle slå av datamaskinene for jeg skulle bort. Men når jeg kom hjem var det bare en svart skjerm når jeg startet datamaskinen. Jeg har tetstet pc`en på TV-skjermen også. Der virket det også før. Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lyser det et grønt lys på skjermen, eller er det oransje? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Lyser det et grønt lys på skjermen, eller er det oransje? det lyser orange Lenke til kommentar
Tha Mastah Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Dersom jeg har kabel tilkoblet tv-utgangen slår ikke min skjerm seg på før jeg skal skrive passord/logge inn i Windows... Kan jo være det samme med din maskin. Er sikkert innstillinger som kan rette opp i dette men jeg gidder ikke siden det igrunn ikke plager meg Lenke til kommentar
meastp Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du har kontrollert skjermkabelen, at skjermkortet sitter skikkelig i, osv? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Du har kontrollert skjermkabelen, at skjermkortet sitter skikkelig i, osv? Jeg fikk det til selv. Måtte bare resette bios. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Problemet løst. Tråden stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg