Rubex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt de gule "live strong" bondene Lance Armstong har lansert i forbindelse med kreftkampen? Helst en norsk butikk. Takker for svar. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hjemmesiden hans hadde jo vært en god start. Ellers: http://www.laf.org/ det er siden. Tviler egentlig på at de selger det andre steder. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 En kompis fra Oslo sier de selger det i div sportsbutikker, vet ikke hvilket, men du får spørre rundt Trur det er de butikkene de har Nike, mener Lance Armstrong er sponset av Nike.... Jeg bestille i alle fall fra hjemmesiden hans, da vet du vartfaill at pengene går til kreften.... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Tror jeg bestiller fra hjemmesiden han jeg også... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 men hva skal du med en 10 pack ???? og hva er di laget av , bildet var litt uforklarende det vi kan gjøre er at en bestiller en 100 pack , så spleiser vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå