Al-Jazeera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hallo Låner en PS2 så jeg kan få spilt GTA: SA nå . Også har det blitt noen riper i spillet, er det noen mulighet for å få ny cd av produsent? har lest noe slikt en gang elns :S Noen som vet? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke for å angripe deg men... Hvordan er det du behandler cd/dvd'ene dine egentlig? Selv har jeg mange cd'er som ikke har en eneste ripe selv etter mange år. Behandle de litt bedre så slipper du slikt. Men vit at du ikke er alene (dessverre).. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nah... Du får ikke ny, men stikk og lei spillet et sted eller noe, og bytt ut cd'n med din. Lenke til kommentar
Al-Jazeera Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ikke for å angripe deg men... Hvordan er det du behandler cd/dvd'ene dine egentlig? Selv har jeg mange cd'er som ikke har en eneste ripe selv etter mange år. Behandle de litt bedre så slipper du slikt. Men vit at du ikke er alene (dessverre).. Bare å angripe Spillet har stått i konsolen siden jeg kjøpte det, og jeg har hvert VELDIG forsiktig med det. Så jeg mistenker playstation'n for å gjøre noe galt, evt at spillet var ripet da jeg fikk det :/ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vask med tannkrem. Case closed. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vask med tannkrem. Case closed. WTF? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg veit at salo funker bra, men TANNKREM? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Har alltid brukt tannkrem hvis jeg har hatt ripete cd`er. Funker helt greit. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Prøv å lage en backup om mulig, hvis det ikke funker så kan du få ny fra norsk hovedimportør hvis du sender inn den ripete orginalen. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det sant?!?!? jeg har jo ett herpa bf 1942 så jeg kan bare levere det inn??? Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nah... Du får ikke ny, men stikk og lei spillet et sted eller noe, og bytt ut cd'n med din. smart Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tannkrem er et slipemiddel, og duger ypperlig til å pusse på undersiden av ripete CD-er/DVD-er. Zalo vil jeg tro er rimelig lite effektivt i forhold. Det fjerner fett, men neppe riper spesielt godt. Det er også mulig å få ny skive av enkelte utgivere dersom du sender inn den gamle. Slikt står gjerne nevnt bak i manualen. Det koster ikke utgiver mange kronene å gi gjøre dette, kostprisen på ei skive er nok ikke fryktelig mange øre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nah... Du får ikke ny, men stikk og lei spillet et sted eller noe, og bytt ut cd'n med din. smart Dårlig gjort... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tankerm kan funke hvis du gjør det riktig. Ellers finnes det cd slipere, de kan du bestille ved din lokale Spill butikk. (ved meg har hvertfall 2 butikker det inc space world) Disse funker utrolig bra og sliper en nyaktig flate... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så, det du gjer når du bruker tannkerm eller cd-slipere, er å slipe ned plata rundt ripene slik at det blir likt med ripene? Kor langt kan du gå før den blir uleselig? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så, det du gjer når du bruker tannkerm eller cd-slipere, er å slipe ned plata rundt ripene slik at det blir likt med ripene? Kor langt kan du gå før den blir uleselig? Cder tåler faktisk veldig mye, kan bli slipt ned opptil 4 ganger med maksin hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå