larole Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Heisann Noen som vet hvordan jeg lager litt gammeldags kvalitet på noe jeg har tatt opp? Tenkte på noe ala Filmavisen. Er det forresten Champagne Galloppen de spiller der? På forhånd takk Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://www.digieffects.com/ AgedFilm AgedFilm is an old-movie effect plug-in filter that is fully customizable. Simulates an aged (or not) "film look", with grain, dust, hair, frame jitter, luminance distortion, colorizing, and scratches. This is great for use in music videos, and entering your video into those film-only contests. No one can tell the difference! You can make your film as clean or dirty as you want. Compatible with Windows 95 and Windows NT versions of Adobe Premiere and Photoshop. Har ikke testet dette men har testet noe tilsvarende i sony vegas 5 og det fungerer utmerket Lenke til kommentar
larole Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Konge :!: Jeg regner med at det bare et å unzippe filene og legge dem i Premiere mappen? Endret 5. november 2004 av larole Lenke til kommentar
larole Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg finner ikke ut hvor jeg skal lime inn disse effektene. Noen som vet hvilken mappe dette skal inn i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå