Clerion Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Personlig ser jeg på Cheers, freinds, hotel cæsar, fraiser og King of Qeens Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The shield og ingenting annet. Så på Band of Brothers og før, men dette går jo ikke lenger. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kongen av queens og Letterman show når jeg husker på det. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) The simpsons, futurama, southpark, friends, joey, shield, viva la bam, pimp my ride, alle tre CSI, las vegas, wildboyz, Mac Gyver, 24 +++ Kanskje jeg ser for mye på tv... hmmmm Edit: glemte de som "går på tv": King Of Queens, Everybody Loves Raymond og Mythbusters. Endret 4. november 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 "Seks fot under" er vel det jeg må få med meg om dagen. Også selfølgelig Raw og smackdown. Ellers liker jeg Seinfeld, Kongen av queens og Simpsons godt. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg ser på simpsons, family guy og selvfølgelig smallville. Endret 4. november 2004 av Metalwar Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The Simpsons, Cheers, Fraiser, Friends, Kongen av Queens, Seinfeld og prøver å følge med på Sopranos selv om jeg ikke har fått med meg noe denne sesongen. Dessuten også litt Full House. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=263886 Fortsett der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg