Nobrains Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har brukt kl-codec pack veldig lenge og den har fungert med alt. Jeg har klart og rote i stykker codecen ellerno slik at enkelte filmer (xvid4 tror jeg ++) har rimlig store hakk(lite fps ) ...jeg har spillt av disse filmene før helt fint med kl-codecpacken og jeg spiller de av helt fint på en annen pc med kl-codecpack. Jeg tror det var windvd som ødla for codecpacken min, men jeg er ikke sikker. jeg har uninstalla windvd jeg har uninstalla kl-codecpack og deretter lagt den til igjen ingen av disse tingene hjalp...jeg har ikke installert noen andre codecer eller codecpacker så burde ikke være noen konflikter...jeg har tittet og prøvd gjenom alle tenklige instillinger...det ligger vel kanskje noe igjen på maskinen selv om jeg uninstaller det... Jeg har prøvd andre medie spillere uten noe særlig hell, hvis jeg bruker vlc så hakker det mye mindre men det er fortsatt for dårlig. Noen som vet hvordan jeg fikser dette ? nye codec packs jeg kan prøve feks... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 muligens det er noe kluss i kodek pakken din. Du kan prøve la ver å installere Xvid når du installerer kodek pakken din (inneholder kansje ikke nyeste xvid 1.0) og installere denne manuelt. Xvid finner du her: www.koepi.org/XviD-1.0.2-29082004.exe Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) :/ Jeg har nå uninstalla alt jeg hadde av codecs, jeg kan allikavel spille av alle videofiler. Men nå har alle 1fps ikke bare noen få som før... hvis jeg feks installerer matroskacodecpack eller klcodecpack så er det ?bare? xvid filer som jeg har 1fps på... Men nå som jeg har addremoveprograms alt av codec ting så burde jeg ikke kunne spille av divx,xvid...osv ? ikkesant ? Det ligger noen slemme codecfiler og føkker for meg...kan jeg slette de manuelt ? noen kjennetegn på navn ....de ligger vel i system/system32 ? og i registry ? jeg vil jo ikke hærpe systemet mitt...det ville jo ordan problemet for da måtte jeg formatert, men har ikke lyst til og reformatere for en så liten bagatell Beenie: Det hjalp ikke med den xvid filen edit: jeg prøvde dette sletta alle codecer som var lista opp der, deretter reinstallerte jeg matroskacodecpack ...men samma problemet var fortsatt der... Endret 4. november 2004 av Nobrains Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har aldri opplevd å få 1fps. Derimot at alt glir grønt, lyden går hakkete/slow motion eller at bildet går slow motion. (alt dette med kodek pakker) Nå har jeg har bare xvid, divx og ac3Filter, med dette har jeg ikke funnet en eneste video fil som ikke blir spilt av. Den siste utveien din kan jo være VLC (media spiller som spiller alt uten at du trenger å installere noe) VLC: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg fikk ordna det for en stund siden....burde vel kanskje posta det her...my bad Jeg gikk i regestry og søkte på samtilige codec pakker og codec ting jeg kunne komme på....sletta alt så reinstallerte jeg codec pack og det funket , noen dager etter dette fant jeg ut hvordan jeg kunne fiksa dette på vanlig måte....det var noen diverse instillinger her og der men hovedgreine var under en xvid configuration *.exe jeg fant og der var det slått av at den skulle få lov og bruke forskjellige mpeg compatibly codecs.... Det var/er rimlig teit at den ikke fjerner ALT når jeg velger uninstall da....for da hadde jeg aldri hatt dette problemet. jaja, nå kan jeg det og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå