Artistic.Hipster Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. w00t?? u fucking me here? Leste om det på starwars.nu jeg også, men det er jo selvfølgelig bare tomme rykter Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. w00t?? u fucking me here? Leste om det på starwars.nu jeg også, men det er jo selvfølgelig bare tomme rykter Nope, det er ikke bare tomme rykter. Sjekk denne. Sjekk http://www.theforce.net for mer info. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 99% spesial effekter... Kan jo være litt underholdene, men aldri noe mer enn det. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. w00t?? u fucking me here? Leste om det på starwars.nu jeg også, men det er jo selvfølgelig bare tomme rykter Nope, det er ikke bare tomme rykter. Sjekk denne. Sjekk http://www.theforce.net for mer info. Kanskje den kommer i staden for den filmen som skulle komme etter at episode 3 kom ut, episode 7? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. w00t?? u fucking me here? Leste om det på starwars.nu jeg også, men det er jo selvfølgelig bare tomme rykter Nope, det er ikke bare tomme rykter. Sjekk denne. Sjekk http://www.theforce.net for mer info. Kanskje den kommer i staden for den filmen som skulle komme etter at episode 3 kom ut, episode 7? Episode 7 til 9 har det vært rykter om i massevis av år, men Lucas selv har flere ganger gått ut og sagt at det aldri kommer til å skje. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Det er fordi han skal lage/har lagd filmene i total hemmelighet og de skal slippes den dagen han dør Hadde ikke gjort noe om det hadde vært sant da Endret 16. november 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 men som kjente er det jo en omfattende historie etter return of the jedi....meen noe vi aldri kommer til å se på film.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Traileren ser bra ut, mørk og spennende. Det som hadde vært utrolig bra, er om det hadde kommet en film da Yoda blir født og lært opp. Gjerne en film om hvordan de første Jediene kom. De første Jediene mestra både dark og lightside powers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå