Cuneax Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Traileren var fantastisk. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Frøys bra på ryggen av den der. Les mer på hjemmesiden min. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Blir konge å få fyllt inn den siste biten, selv om man vet sånn ca. hva som skjer Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Konge trailer! Gleder meg til filmen kommer! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Uff, er dere optimister hele gjengen ell? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 vente på en samleplakke med alle 6 og ha filmkveld/helg på heftig hjemmekino anlegget som er kommet i hus til da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Uff, er dere optimister hele gjengen ell? jess :!: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det andre som har problemer åpne linker i innleggene for tiden..? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det ser bra ut ja, men nr.1 var en skuffelse imo så 2'ern blir vel mest sannsynligvis en skuffelse også:\ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det ser bra ut ja, men nr.1 var en skuffelse imo så 2'ern blir vel mest sannsynligvis en skuffelse også:\ ææ om du ikkje viste det så er det 3`er det er snakk om her Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Traileren er fantastisk Har ventet lenge på å få vite historien bak Darth Vader, som er uten tvil den aller kuleste characteren i StarWars universet Synes både EP I og EP II er bra, de klarer selvsagt ikke å måle seg med de filmene man så som liten og vokste opp med (en faktor som betyr ekstremt mye), men uansett utrolig kule Sci-Fi filmer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det ser bra ut ja, men nr.1 var en skuffelse imo så 2'ern blir vel mest sannsynligvis en skuffelse også:\ ææ om du ikkje viste det så er det 3`er det er snakk om her Jeg som blander ting her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det ser bra ut ja, men nr.1 var en skuffelse imo så 2'ern blir vel mest sannsynligvis en skuffelse også:\ Trodde det var en merkelig form for humor jeg, så gadd ikke å kommentere Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 syk trailer!! Kommer til å bli en konge film Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 syk trailer!! Kommer til å bli en konge film mhm la oss håpe vi kommer lamslått ut av salene alle mann.Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 syk trailer!! Kommer til å bli en konge film mhm la oss håpe vi kommer lamslått ut av salene alle mann.Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Neida, det kommer jo sikkert til å lage remake av Episode IV, V og VI Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 syk trailer!! Kommer til å bli en konge film mhm la oss håpe vi kommer lamslått ut av salene alle mann.Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Neida, det kommer jo sikkert til å lage remake av Episode IV, V og VI har tenkt på det, men tviler på at det kommer til å skje, selv om de filmene trenger en oppussing... Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og George har sikkert Episode VII, VIII og IX på lur også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Men det trasige er dat at det som tror eg verdens mest kjente saga er over,slutt,ferdig Nei, det skal visst komme en TV-serie. w00t?? u fucking me here? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå