Gå til innhold

Star Wars Episode III teaser ute!(for hyperspace)

Artistic.Hipster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så nettopp teasern, OMG!! glede seg!!

Jeg trodde ikke den kom til å bli noe særlig med tanke på de siste som har kommet.. men når jeg så denne trailern nå så ble jeg helt frelst! Virker helt knall !!

Har sett den sikkert om igjen 10 ganger nå.. og spole sakte fremover frame by frame for å få med seg alt sammen!! spennende dette her!! :thumbup:

Nå er hvertfall 19.mai merket i min kalender!!

Lenke til kommentar

Filmen kommer til å bli så jævli bra :) Virker som det er en blanding av folk som hater og elsker Star Wars her, synes de som ikke liker Star Wars kan holde meningene for seg selv så kan de som liker Star Wars diskutere hvor mye de gleder seg til den nye filmen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Filmen kommer til å bli så jævli bra :) Virker som det er en blanding av folk som hater og elsker Star Wars her, synes de som ikke liker Star Wars kan holde meningene for seg selv så kan de som liker Star Wars diskutere hvor mye de gleder seg til den nye filmen :)

Tråden handler om traileren og Episode III generelt og da må vel alle få ytre sin mening?

Lenke til kommentar

Tråden handler om traileren og Episode III generelt og da må vel alle få ytre sin mening?

Jo du har vell rett i det, men når du ikke har nå bedre å si en "star wars, æsj", så synes jeg du kan holde det for deg selv, men du har vell rett at alle kan ytre sin mening....Va egentlig bare et forslag, bedre å diskutere noe med folk som er litt positive til det, vartfaill noe så kult som Star Wars :) , men for all del, jeg kan jo ikke nekte folk å ytre sin mening...

Lenke til kommentar
Er han med den brune kappa, hvite fjeset og ufyselige tennene darth sidious/palpatine?

Visste ikke at han brukte red lightsaber. :dribble:

Han er med han ja :D Det blir jo knall, det er jo han som er Sith Master, læreren te Darth Maul, som også senere er Mesteren til Darth Vader... Og siden han er Sith så bruker han vell Red Lightsabre :yes:

Lenke til kommentar
Han er med han ja :D Det blir jo knall, det er jo han som er Sith Master, læreren te Darth Maul, som også senere er Mesteren til Darth Vader... Og siden han er Sith så bruker han vell Red Lightsabre :yes:

Blir stilig og sjekke ut lightsaber movesene hans :) .

For de som ikke vet det ligger det et manuscript ute, det skal vist være ekte.

ADVARSELSE !! Hele historien er fortalt.

Siden er www.supershadow.com SUPERSHADOW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...