Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Da var ventetiden over, traileren er her, og den er bedre enn forventet, alle må se den nå!, jeg ble akkurat medlem av hyperspace bare for denne traileren Her har dere et lite fristebilde: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OMG!! Gleder meg villt!!! Såg traileren på Absolutt underholdning Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 OMG!! Gleder meg villt!!! Såg traileren på Absolutt underholdning Det var desverre bare deler av den Men fortsatt meget bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OMG!! Gleder meg villt!!! Såg traileren på Absolutt underholdning Det var desverre bare deler av den Men fortsatt meget bra Desto mere har å se frem til når den fedig er å se hehehe! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kommer til å bli en møkkafilm av dimensjoner Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kommer til å bli en møkkafilm av dimensjoner Nei. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Kommer til å bli en møkkafilm av dimensjoner Trodde faktisk jeg også(etter 2'erns skuffelse, men det ser ut til at jeg tar grundig feil, utifra teaseren å dømme) Har mekket sammen en liten gif til dere(obs 2mb) Gif Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Fantastisk! Fy faan som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 De to forrige var så utrolig skuffende så jeg vet ikke om jeg gidder å se den siste engang. Haster ikke liksom Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 De to forrige var så utrolig skuffende så jeg vet ikke om jeg gidder å se den siste engang.Haster ikke liksom De _to_ siste? Episode I er da ingen skuffelse, den er ikke like bra som de gamle, men den er helt grei, masse star wars elementer. Og det er ingenting som tyder på at episode III skal bli like dårlig som II Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Likte ikke enern ell jeg men. Selvfølgelig den var jo 1000 ganger bedre enn nr 2. DEN var dårlig den. Satt der i salen og fikk abstinenser og nervøse rykninger jo! Men hver sin smak og en ting til. man kan ikke bedømme en film utifra teasern Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg likte episode 2 mye bedre enn episode 1. Men som det blir sagt over her, hver sin smak Og jeg er sikker på at jeg ikke blir skuffet over episode 3. Bare det å endelig få se hvordan Anakin blir Darth Vader er værdt kino billetten. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 fatter ikke hva dere har imot II'ern synes den var helt grei jeg, digger spesielt klikkespråket til de flyge/flue folket. Men jeg har digga Star Wars siden jeg kunne gå.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Star Wars ... æsj. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bra eller dårlig, jeg får uansett frysninger på ryggen og tårer i øynene. MVH Audun Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Så Teaseren på absolutt underholdning på tv2. Ble sterkt overrasket over hvor bra filmen ser ut til å bli. Gleder meg noe sinnsykt, skal prøve å få taki meg en premiere billett! Koster det noe å bli medlem hos hyperspace siden? Tar så lang tid før jeg får opp siden Edit: Man kan få lastet ned SW3 Teaser hos fileshack.com i quicktime format*Laster ned* Endret 4. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ble sterkt overrasket over hvor bra filmen ser ut til å bli. Fixed. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 RÅ TRAILER! Dessverre krasjet den da. Prøver å laste ned på nytt nå. Det jeg så var i alle fall KONGE! "Lord Vader..." "Yes, Master?" "Rise...." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 RÅ TRAILER! Dessverre krasjet den da. Prøver å laste ned på nytt nå. Det jeg så var i alle fall KONGE! "Lord Vader..." "Yes, Master?" "Rise...." Eg fikk i hverfall frysninger på ryggen der azz!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå