Gå til innhold

Test av Lian Li PC6277B Watercooling Case


Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Bestilte dette kabinettet fra Microplex

Det første som slo meg når dette ankom i posten var hvor lett eska virket, var den tom ? Hadde noen rappa kabinettet??? En rask sjekk senere, avkreftet dette. Neida, kabinettet var der, det var bare meget lett. :thumbup:

 

Så til utpakkingen, jeg pakket det ut, det ser helt fantastisk ut, en liten ting bare, øverst helt framme på kabinettet, så er det ett belegg, det ser ikke så bra ut som resten av kabinettet og ser noe "påklistra" ut, men, ellers var førsteintrykket ++ og meget bra.

 

Så til oppkoblinga av alt inni kabinettet, det første jeg la merke til var den noe spesielle løsningen for innsetting av PSU, den var helt genial :thumbup: min OCZ 520Watts strømforsyning gikk inn som hånd i hanske.

 

Så til frontdekslene, de går det å flytte om på etter eget ønske, jeg syntes det så bra ut slik det så ut, så jeg gjorde ikke noe med det.

 

innsetting av harddisk gikk greit med den uttagbare harddisk-skuffen (vibrasjonsdemperne på skuffen virker også til å fungere bra, da min harddisk ble mye mer stillegående :thumbup: )

 

Litt kjipt at dette kabinettet ikke har avtagbar hovedkort-skuff, men, det viste jeg når jeg kjøpte det.

 

Etter at oppkoblingen var ferdig og alt var på plass så kan jeg nevne den første negative tingen med dette kabinettet, det var glassdør i det, og for første gang så kunne jeg faktisk SE at det så ut som om det var sluppet ut en rabiat rottwailer med tannkløe inne i kabinettet mitt, vel, fram med teip og 10 minutter senere, så var alle ledninger godt gjemt. :cool:

 

Så til testen av USB/Lyd-dekselet i front, dette gjorde jobben sin godt. Fungerte akkurat slik det var meningen at det skulle fungere. :)

 

Alt i alt så er jeg ekstremt fornøyd med ett kabinett som jeg synes er helt rått enda. :dribble:

 

Terningkast 5 av meg (kunne blitt 6, men da måtte de fjerna plast dingsen øverst og nederst i front)

 

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, 4 mnd gammel, Gikk greit inn  (uten innmat da..)

 

Dont ask why i did it.. :p

 

Nå ble det veldig off.topic her, poenget er at det kabbiset har masse plass.

 

mvh r.

 

Edit: innmat = HW, ikke bikja..

:!: Nei du tok vel ut innmaten i bikkja og stappa inn skinlørva :!: Nei, men seriøst, det beviser hvor vannkjølings vennlig kabinettet er. Søstra mi hadde en rotweiler før :) Fin type hund!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kjøpte meg dette kabinettet for litt siden, bytta ut med Lian-LI PC70.

Må si meg veldig fornøyd,dette kabinettet har extremt bra luft gjennomstrøming hvis man setter inn en EX34B modul i front.

Så på veldig mange kabinetter når jeg skulle kjøpe meg nytt,og dette stod frem som det mest praktiske.

 

Ville annbefalt dette kabinettet til de fleste:)

 

39'c load på en 3700+ @ 2.9ghz luftkjølt er jo ikke noe å klage over :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...